اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیارجمند:

توجه به امور قرآنی در جامعه باید بیشتر شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیارجمند تأکید کرد: توجه به امور قرآنی در جامعه باید بیشتر از وضع کنونی شود.

توجه به امور قرآنی در جامعه باید بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام محمدرضا احمدی از عملکرد دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج فرهنگ قرآن تقدیر کرد و گفت: این سازمان در اشاعه فرهنگ قرآنی بین آحاد مردم به ویژه جوانان بسیار موفق بوده است.

امام جمعه بیارجمند ضمن تأکید بر عملکرد مثبت سازمان تبلیغات اسلامی در جهت اشاعه فرهنگ قرآنی اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز به تبعیت از فضای حاکم بر این سازمان در کل کشور، تا کنون موفقیت‌های چشمگیری برای برگزاری جلسات قرآنی در سطح استان داشته است.

وی گفت: شهر بیارجمند در برگزاری جلسات قرآنی، چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی، نسبت به شهرهای هم‌طراز خود، قابل قیاس نبوده و همواره از همه آنها جلوتر است.

احمدی اضافه کرد: جلسات قرآنی خواهران شهر بیارجمند هر روزه برگزار و جلسات قرآنی برادران نیز حداقل پنج جلسه در هفته دایر می‏شود.

امام جمعه بیارجمند تصریح کرد: جلسات حدیث، تفسیر و حتی نهج‏البلاغه نیز در این شهر برگزار می‌شود که جای خوشحالی و شکرگزاری دارد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برکات انقلاب ما توجه به ترویج و آموزش قرآن کریم است و هر روزه در جای جای میهن اسلامی‌مان شاهد گسترش این امر خیر و خداپسندانه هستیم.

احمدی افزود: مهم‏ترین دلیل توفیق ما در ترویج فرهنگ قرآن به خاطر ارادت و توجه عمیق شخص اول مملکت یعنی مقام معظم رهبری که خود حافظ قرآن بوده، به ترویج و توسعه فرهنگ این کتاب آسمانی است.

امام جمعه بیارجمند تأکید کرد: از برگزاری جلسات قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن در بیارجمند بسیار راضی و خشنود هستیم.

انتهای پیام/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول