اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

تروریست‌ها ابزار استکبار جهانی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قرچک گفت: آمران و عاملان به ترور از حیوانات نیز پست‌تر هستند، زیرا مخالف حیات حقیقت و مخالفانشان هستند و همانطور که می‌دانید تروریست‌ها ابزارهای استکبار جهانی و زائده جعلی منطقه اسرائیل هستند.

تروریست‌ها ابزار استکبار جهانی هستند

حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: کارهای زیربنایی بسیاری در قرچک انجام شده اما چون هنوز تمام نشده، هنوز به‌طور کامل طعم خوش خدمات دولت را نچشیده‌ایم.

امام جمعه قرچک عنوان کرد: معیار ما برای انجام عمل نیک تجربه نیست، بلکه مقدم داشتن اطاعت از خدا برای تمام رفتارهاست و حکومت اسلامی باید طبق رویه‌های اسلامی باشد. یک مسئول خوب باید ترس از خدا داشته باشد، هر مسئولی که به دنبال رفع مشکلات مردم باشد، ترس از خدا دارد و غصه می‌خورد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه استکبار از هر کشوری که بترسد با تروریسم دولتی به آن ضربه می‌زند، خاطرنشان کرد: آمران و عاملان به ترور از حیوانات نیز پست‌ترند، زیرا مخالف حیات حقیقت و مخالفانشان هستند و همانطور که می‌دانید تروریست‌ها ابزارهای استکبار جهانی و زائده جعلی منطقه اسرائیل هستند.

وی در ادامه خدمات دولت‌های نهم و دهم را برشمرد و افزود: این دولت یکی از مهم‌ترین امتیازاتش این بود که روند غرب‌ باوری و آمریکا سالاری را متوقف کرد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه روحیه پر کاری دولت باید حفظ شود، ‌اظهار داشت: با توجه به عدم کمبود کالاها اما گرانی همچنان باقی است و باید درایت مدیریتی و نظارتی انجام بپذیرد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول