اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نفت گچساران:

صعود به لیگ آزادگان تنها هدف تیم فوتبال نفت گچساران است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه همه شرایط برای حضور قوی این تیم در مسابقات لیگ دسته دوم کشور فراهم است، گفت: در سال جاری صعود به لیگ آزادگان تنها هدف تیم نفت گچساران است.

صعود به لیگ آزادگان تنها هدف تیم فوتبال نفت گچساران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، تیم فوتبال نفت و گاز این شهر این روزها تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر می‌گذارد تا خود را برای مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده کند.

این تیم که امسال نیز هدایت آن را یوسف نادریان بر عهده دارد با جذب چند بازیکن خوب و انجام تمرینات مفید به دنبال صعود به لیگ دسته اول کشور است.

تیم نفت و گاز در روزهای آینده بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در بازی نخست خود در استادیوم شهدای نفت گچساران به مصاف تیم کاوه تهران خواهد رفت.

برای اطلاع از وضعیت کنونی تیم نفت و گاز گفت‌و‌گویی با یوسف نادریان سرمربی این تیم انجام داده‌ایم که در زیر آن را می‌خوانید:

آقای نادریان از وضعیت تیم نفت و گاز بگویید، تیم در چه شرایطی قرار دارد؟

امسال با جذب بازیکنان مورد نظر خود با کمک باشگاه نفت و گاز گچساران و با انجام تمرینات منسجم در شرایط مطلوبی به سر می‌بریم که روز به روز به هماهنگی بیشتری دست پیدا خواهیم کرد و امیدوارم در آینده اتفاقی به وقوع بپیوندد که منتظر آن هستیم.

تمرینات تیم از چه زمانی استارت خورد؟

ما برای آنکه بتوانیم نسبت به سال قبل نتایج بهتری بگیریم و به هدف اصلی که صعود به لیگ دسته اول کشور است، برسیم برنامه‌‌ریزی خیلی خوبی انجام داده‌ایم و در همین راستا تمرینات تیم از اول تیرماه استارت خورد که در این مدت توانستیم اهداف خود را به خوبی پیش ببریم.

وضعیت تمرینات تیم در این مدت چگونه بوده است؟

ما تمرینات خود را از پایه شروع کردیم و در ادامه به متوسط و در آخر به پر فشار و سخت رساندیم.

ابتدا به کارهای بدنسازی پرداختیم و بعد کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادیم و امیدواریم کم کم به وحدت و هماهنگی کامل برسیم.

تیم نفت و گاز گچساران تاکنون 7 بازی تدارکاتی برای کسب آمادگی بیشتر خود برگزار کرده است، آیا در این بازی‌ها به اهداف مورد نظر رسیده‌اید؟

در این مدت بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم و توانستیم تا 70 درصد به اهداف مورد نظر برسیم و بازیکنان نیز به هماهنگی خوبی برسند.

در مجموع بازی‌های تدارکاتی کمک خیلی زیادی به ما کرد که در مسابقات تدارکاتی دیگری که قرار است چند روز آینده برگزار کنیم، تلاش می‌کنیم که به آمادگی کامل برسیم.

 تیمتان چه ضعف‌هایی دارد؟

ما در دفاع و همچنین در امر گلزنی ضعف‌هایی داریم که در بازی‌های دوستانه‌ای که برگزار کردیم توانستیم تا حدودی این ضعف‌ها را برطرف کنیم.

در روزهای باقیمانده نهایت سعی‌مان را می‌کنیم تا مشکلات و ضعف‌های خود را برطرف کرده و تیمی آماده را روانه مسابقات کنیم.

برای فصل جدید چه بازیکنان جدیدی جذب کردید؟

ما برای فصل جدید 12 بازیکن جدید جذب کردیم که از معروف‌ترین آن‌ها دانیال آجوری است که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و دو بازیکن به نام‌های محسن رحیمی و اصغر فریاد‌خواه از لیگ یک گرفتیم و همچنین یک بازیکن در خط حمله به نام نصرالله درفشی که بازیکنی بومی بوده و در طول دو فصل 25 گل در لیگ دسته دو به ثمر رسانده را به خدمت گرفتیم.

امسال چقدر به موفقیت تیم نفت و گاز امیدوار هستید؟

با بازیکنان خوبی که گرفتیم و تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم خیلی امیدواریم که امسال بتوانیم نسبت به سال قبل نتایج بهتری بگیریم و به هدفمان که صعود به لیگ دسته اول است برسیم. امسال به چیزی غیر از صعود فکر نمی‌کنیم.

آقای نادریان اگر موافقید به سال قبل برگردیم که تیم نفت و گاز تا چند بازی مانده به پایان مسابقات نتایج خوبی گرفت و شانس زیادی برای صعود به لیگ دسته اول کشور داشت اما در پایان بازی‌ها با عدم نتیجه‌گیری رو به رو شد و در نهایت نتوانست از گروه خود صعود کند، دلایل عدم نتیجه‌گیری تیم در پایان بازی‌ها چه بود؟

نتیجه نگرفتن تیم ما در بازی‌های آخر فصل قبل دلایل خاصی داشت.

دلیل اول اینکه برخی بازیکنان تیم حرفه‌ای نبودند و نتوانستند مانند بازیکنان حرفه‌ای رفتار کنند و همین مسئله سبب عدم نتیجه‌گیری تیم شد.

دلیل دوم اینکه ما با کمبود بازیکن همطراز در تیم مواجه بودیم به عنوان مثال اگر برای یک بازی دو سه بازیکن را از دست می‌دادیم جایگزینی مناسب برای آنها نداشتیم به ویژه در بازی‌های آخر که ما با مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود رو به رو شدیم.

فکر نمی‌کنید بازیکنان خودباوری لازم را نداشتند؟

شاید این مسئله هم نقش داشته باشد اما به همان دلایلی که در جواب سئوال قبل گفتم تیم ما نتوانست نتایج لازم را بگیرد و به لیگ دسته اول صعود کند.

 امکانات تیم نفت و گاز را چه طور می‌بینید؟

ما از امکانات قابل قبولی در بخش سخت‌افزاری از جمله زمین‌، سالن و استخر برخوردار هستیم، البته مشکلات و کاستی‌هایی داریم که امسال برطرف خواهد شد.

همچنین باید بگویم که مسئولین شرکت نفت همکاری و تعامل خوبی با ما دارند که امیدواریم به یاری خدا، حمایت‌های آنها را جبران کنیم.

ارزیابی‌ از گروهی که در آن قرار گرفته‌اید چیست؟

ما در گروه خوبی قرار داریم البته همه بازی‌ها سخت هستند و هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد، اما ما برای رسیدن به هدف خود باید کار خودمان را انجام بدهیم و کاری به این مسئله نداریم که در گروه سخت یا آسانی قرار گرفته‌ایم.

ما برای موفقیت تیم و شاد کردن دل مردم گچساران باید همه سختی‌ها را تحمل کنیم.

امسال چه قولی به مردم گچساران می‌دهید؟

من به مردم گچساران قول می‌دهم تا جایی که می‌توانم تلاش کنم که تیم نفت و گاز به لیگ دسته اول کشور صعود کند و هیچ وقت در کارم کوتاهی نخواهم کرد.

رسانه‌ها و مردم چه نقشی می‌توانند در موفقیت تیم داشته باشند؟

بحث قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول فقط با کادر و بازیکنان خوب عملی نمی‌شود و به همین منظور ما نیاز مبرم به حمایت‌های مردم و رسانه‌ها داریم، رمز موفقیت ما همراهی آنها با تیم است.

----------------------------

گفت‌و‌گو از احسان طالبی

----------------------------

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول