اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران خبر داد

حضور 5 فوتبالیست مازندرانی در اردوی تیم ملی بانوان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از حضور پنج بازیکن بانوی مازندرانی در اردوی تیم ملی در رده‌های مختلف سنی خبر داد.

حضور 5 فوتبالیست مازندرانی در اردوی تیم ملی بانوان

فاطمه بوداغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان که روزهای 10 تا 14 شهریور به میزبانی گلستان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: 16 بازیکن از سوی کادر فنی تیم ملی بانوان به اردو دعوت شدند که از این تعداد دو بازیکن از مازندران هستند.

وی در ادامه بیان داشت: شقایق روزبهان و کوثر کمالی به عنوان دو بازیکن جوان مازندرانی در این اردو هستند.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از حضور دو بازیکن دیگر مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال کشورمان خبر داد و افزود: از بین 24 بازیکن دعوت شده در این اردو دو ملی‌پوش از مازندران هستند.

بوداغی خاطرنشان کرد: در این اردو فاطمه گرائیلی و زهرا خدابخشی به عنوان دو مازندرانی در این اردو هستند.

وی تصریح کرد: اردو تیم ملی فوتبال زیر 16 سال کشورمان از 12 تا 17 شهریور به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی آزادی با حضور بازیکنان دعوت شده برگزار می‌شود.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران همچنین از دعوت یک بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان خبر داد و گفت: نسترن مقیمی به عنوان تنها بازیکن دعوت شده از مازندران در این اردو است.

بوداغی متذکر شد: اردوی تیم ملی فوتسال که روز های 13 تا 20 شهریور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود 18 بازیکن ملی‌پوش حضور دارند.

این مسئول در پایان از برگزاری فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال بانوان باشگاه‌های مازندران خبر داد و اذعان داشت: این مسابقات با حضور پنج تیم به صورت دوره‌ای از 12 شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول