اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

برپایی اجلاس نم در تهران جایگاه ایران را در جهان تقویت کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد گفت: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی را بیش از پیش تقویت کرد.

برپایی اجلاس نم در تهران جایگاه ایران را در جهان تقویت کرد

مراد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی را بیش از پیش تقویت کرد.

وی افزود: اجلاس تهران در حالی با حضور قابل توجه و کم‌نظیر سران عضو جنبش غیر متعهدها برگزار شد که دشمنان اسلام این‌گونه به دنیا القا کرده بودند که جمهوری اسلامی در دنیا منزوی شده و دیگر کشوری مایل به برقراری ارتباط با ایران نیست.

فرماندار شهرکرد با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در افتتاحیه اجلاس سران غیر متعهدها در تهران، خاطرنشان کرد: نقش رهبری ایران در معادلات بین‌المللی بسیار تعیین‌کننده بود و حضور معظم‌له در دو اجلاس بیداری اسلامی و قدس تأثیر فراوانی در تحولات منطقه غرب آسیا و خاورمیانه داشت.

کاظمی ادامه داد: خیلی از کشورها و اعضای سران غیر متعهد به مدیریت ایران چشم امید بستند که بتواند با مدیریت خوب مسائل جهانی را حل و فصل کند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به فضای روانی خوبی که در سطح کشور ایجاد شد، خاطرنشان کرد: به دنیا ثابت کردیم که به اندازه کافی اشرافیت امنیتی در ایران برقرار است.

وی مدیریت خوب را مهم‌ترین عامل توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: تمام مسئولان و مردم باید از تمام توانمندی‌های خود برای شناساندن اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نحو مطلوب استفاده کنند.

کاظمی افزود: با میزبانی خوب در برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در تهران به دنیا ثابت کردیم که نفوذ ایران از نفوذ صهیونیسم بیشتر است چرا که آنها به دنبال لغو این اجلاس بودند اما به لطف خداوند این اجلاس به نحو احسن برگزار شد. 

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول