اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه خبر داد

فعالیت 63 درصد تعاونی‌های بشرویه در بخش تولیدی و خدماتی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه گفت: با توجه به اشتغال اکثر مردم این شهرستان در بخش کشاورزی هم‌اکنون 63 درصد تعاونی‌های بشرویه در بخش تولیدی، خدماتی، کشاورزی و دامداری فعالیت می‌کنند.

فعالیت 63 درصد تعاونی‌های بشرویه در بخش تولیدی و خدماتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سید‌ضیاء حسن‌زاده میدانی صبح امروز در دیدار کارکنان اداره تعاون با فرماندار بشرویه با اشاره به فرا رسیدن هفته تعاون اظهار کرد: از سال گذشته در راستای ایجاد تعاونی‌ها در شهرستان بشرویه تاکنون 28 موافقت‌نامه برای فعالیت تعاونی‌ها صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر مردم شهرستان در بخش کشاورزی و دامداری اشتغال دارند، هم‌اکنون 63 درصد تعاونی‌ها نیز در بخش‌های تولیدی، خدماتی، کشاورزی و دامداری فعالیت داشته و مابقی تعاونی‌ها در بخش صنعت و صنوف دیگر تشکیل شده و فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه تصریح کرد: از محل صندوق مهر امام رضا (ع) و اعتبارات سرمایه در گردش بانک توسعه تعاون به 17 تعاونی در این شهرستان مبلغ 5 میلیارد و 880 میلیون ریال اعتبار پرداخت شده است.

حسن‌زاده میدانی با بیان اینکه نظارت بر تعاونی‌ها از وظایف بخش تعاون است، یادآور شد: ماهانه از تعاونی‌های شهرستان بازدید انجام شده و نواقص فعالیت تعاونی‌ها به صورت کتبی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: با بازدیدهای کارشناسان تعاون از شرکت‌های تعاونی و بر حسب امتیازات کسب شده، از محل اعتبارات بلاعوض در پایان هر سال مدیران عامل تعاونی‌های برتر تشویق می‌شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه از فعالیت هفت تعاونی مسکن در شهرستان بشرویه خبر داد و افزود: ساخت 700 واحد مسکن مهر در این شهرستان آغاز شده که تاکنون 510 واحد تکمیل شده و با تمامی امتیازات اعم از آب، برق، گاز و تلفن به سهامداران واگذار شده است و مابقی واحدهای مسکن مهر تا دهه فجر امسال قابل بهره‌برداری هستند.

حسن‌زاده میدانی گفت: هیئت تشخیص و شورای سازش با حکم وزارت‌ تعاون در بشرویه تشکیل شده و تمامی احکام حوزه کار، بازرسی و امور مربوط به کارفرما و کارگران در این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول