اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس:

آموزش در حوزه تعاون ضعیف است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فردوس گفت: آموزش در حوزه تعاون ضعیف است و بسیاری از اعضا از عملکرد برخی تعاونی‌ها ناراضی هستند.

آموزش در حوزه تعاون ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی جوان ظهر امروز در جمع تعاون‌گران شهرستان فردوس اظهار کرد: در قرآن کریم به تشکیل تعاونی‌ و جهت‌گیری آن به سوی نیکی و تقوا تاکید شده است.

وی افزود: وقتی به فرهنگ عمومی جامعه مراجعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که در حرکت‌های فردی بسیار موفق بوده است ولی در حرکت‌های جمعی و گروهی چندان موفق عمل نکرده‌ایم، بنابراین هنوز با فرهنگی که قرآن به آن توصیه کرده فاصله داریم.

معاون فرماندار فردوس بر شناسایی نقاط ضعف، چالش‌ها و آسیب‌های بخش تعاون تاکید کرد و گفت: باید آموزش در حوزه تعاون گسترش پیدا کند و در انتخاب مدیرعامل، هیئت مدیره و بازرس توجه شود.

این مسئول جوان نبود فرهنگ تعاون را از مشکلات جامعه دانست و گفت: تعاون بازوی توانمند دولت است و چنانچه تعاون به وظایف خود درست عمل کند سبب افتخار و آبروی دولت می‌شود.

وی عضویت 12 هزار نفری مردم شهرستان فردوس در تعاونی‌های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی را مطلوب دانست و افزود: عملکرد ضعیف برخی از تعاونی‌ها سبب نارضایتی مردم از بخش تعاون و بدبینی آنها نسبت به دولت شده است بنابراین باید در انتخاب مدیرعامل مناسب در تعاونی‌ها دقت لازم به عمل آید.

معاون فرماندار تصریح کرد: اگر تعاونی‌ها به درستی عمل کنند مردم نیز در انجام امور خود از جمله ساخت مسکن به تعاونی‌ها روی می‌آورند.

در این جلسه تعاون‌گران شهرستان فردوس مشکلات خود را مطرح کردند و مدیران دولتی نیز مشکلات را بررسی و قول مساعدت لازم را به تعاون‌گران دادند.

انتهای پیام/ز20/3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول