اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

کلنگ‌زنی کارخانه ذوب آهن و فولاد در منطقه زنجانرود

خبرگزاری فارس: بخشدار زنجانرود گفت: کارخانه ذوب آهن و فولاد در آینده نزدیک در منطقه زنجانرود کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی کارخانه ذوب آهن و فولاد در منطقه زنجانرود

علی پاک‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: متاسفانه میراث فرهنگی در منطقه زنجانرود با توجه به آب و هوای ایده‌آل و جاذبه‌های گردشگری همانند قلعه لک‌لک‌ها و دیگر جاذبه‌ها اقدام اساسی انجام نداده است.

وی افزود: زنجانرود از لحاظ توسعه صنعت و اقتصاد توسعه خوبی نداشته ولی در بخش کشاورزی به دلیل وجود رودخانه‌های قزل‌اوزن و رودخانه‌های فصلی دیگر ظرفیت خوبی داشته که خوشبختانه تا به امروز هر چند با وجود یکسری از مشکلات کشاورزان عزیز عملکرد خوبی داشته‌اند.

بخشدار زنجانرود ادامه داد: در دولت امسال حمایت بی‌نظیری در مقایسه با سال‌های قبل در بخش کشاورزی انجام شده که امید می‌رود که یک خیزش بلند در این منطقه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از جمله طرح‌هایی که در این بخش وجود دارد بحث تولید پنل‌های خورشیدی است که کلنگ‌‌زنی شده و در حال احداث است.

پاک‌منش با طرح‌هایی که در آینده نزدیک در این منطقه کلنگ‌زنی می‌شود اشاره کرد و گفت: همچنین کارخانه ذوب آهن و فولاد در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش زنجانرود نسبت به بخش‌های دیگر از محرومیت نسبی برخوردار است، ادامه داد: نیاز است مسئولان توجه بیشتری به این بخش داشته باشند.

بخشدار زنجانرود با اشاره به ضرورت گازرسانی به روستاهای بخش زنجانرود تصریح کرد: در بحث گاز رسانی‌ها که امیدواریم با همت مسئولان به روستاهای این بخش گازرسانی انجام شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول