اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

4 طرح عمرانی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت با حضور استاندار همدان و مسئولان شهرستان چهار طرح عمرانی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

4 طرح عمرانی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش فارس از تویسرکان در هفتمین روز از هفته دولت، با حضور علی‌محمد آزاد استاندار همدان و هیئت همراه، حسن رضانیا فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان، چهار طرح آتش‌نشانی، ساماندهی قبور شهدای پنج روستا، بهسازی و مقاوم‌سازی 800 واحد مسکونی روستایی و مرکز بازدیدکنندگان منطقه حفاظت شده توریستی خانگرمز بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

* افتتاح ساختمان شماره 2 آتش‌نشانی تویسرکان

بر این اساس ساختمان آتش‌نشانی شماره دو تویسرکان واقع در خیابان مدرس متشکل از سوله برای آشیانه و ماشین آلات آتش‌نشانی با تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز در زیربنای به مساحت 600 متر مربع، ساختمان اداری 200 متری با امکانات و تجهیزات در دو طبقه با نمای کامپوزیت و محوطه‌سازی شامل زیرسازی و آسفالت در مساحت 250 متر مربع با صرف اعتبار 2 میلیارد و 585 میلیون ریال با دست استاندار همدان افتتاح شد.

* افتتاح ساماندهی گلزار شهدا 5 روستا تویسرکان

ساماندهی گلزار شهدای روستاهای قلعه‌قاضی، ریواسجان، مالیچه، شهرستانه و سیستانه با هزینه مبلغ 600 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم علی‌محمد آزاد استاندار همدان و مسئولان با حضور در جمع مردم روستای قلعه‌قاضی ساماندهی گلزار شهدای این روستا را با چهار مزار به نمایندگی از چهار روستای دیگر افتتاح و سپس به مقام شهدا ادای احترام کردند.

* بهره‌برداری از مقاوم‌سازی 800 واحد مسکونی

روز گذشته همچنین با دست استاندار همدان مقاوم‌سازی واحد‌ مسکونی روستای ولاشجرد در دو طبقه برای دو خانوار در متراژ 117 متر و اعتبار 700 میلیون ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساخت این واحد با پرداخت 20 میلیون تومان تسهیلات مقاوم‌سازی و 50 میلیون تومان آورده شخصی انجام شده است.

با افتتاح این طرح در روستای ولاشجرد 800 واحد مقاوم‌سازی شده مسکونی روستایی از هفته دولت سال 90 تا امروز با صرف اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 600 میلیون تومان در شهرستان تویسرکان به بهره‌برداری رسیده است.

* کلنگ‌زنی مرکز بازدیدکنندگان خانگرمز

در پایان این مراسم و سفر استاندار همدان و هیئت همراه در تویسرکان، کلنگ ‌احداث مرکز بازدیدکنندگان منطقه توریستی خانگرمز در مساحت 5 هزار و 500 هکتار با پیش‌بینی 10 میلیارد ریال به زمین زده شد.

مطالعات کارشناسی شده اولیه این طرح به صورت کامل انجام شده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول