اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

مسئله دفاع مقدس جدای از تمام بازی‌های سیاسی است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: مسئله دفاع مقدس جدای از تمام بازی‌های سیاسی است و باید به خوبی برای نسل جوان بازگو شود.

مسئله دفاع مقدس جدای از تمام بازی‌های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری عصر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: هدف اصلی برنامه‌های سی و دومین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس اثرگذاری آنها و ترویج مناسب فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گفته وی، مسئله دفاع مقدس جدای از تمام بازی‌های سیاسی است و باید به خوبی برای نسل جوان بازگو شود.

فرماندار قروه با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام است، افزود: هشت سال دفاع از کشور در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران است.

فخری در خصوص ضرورت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس، گفت: مدیریت امام(ره) در دوران دفاع مقدس و انجام عملیات‌های بزرگ و موفق که موجب افزایش غرور ملی مردم ما شد و همچنین الگو قرار دادن آن دوران در حوزه اقتصاد مقاومتی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب است، محورهایی است که باید به آن بپردازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نیز در این جلسه با اشاره به ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، گفت: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، دیدار با 100 خانواده گرانقدر شهدا، محفل شعر ایثار و مقاومت، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و برگزاری یادواره‌های شهدا در روستاها به ویژه روستاهایی که تاکنون یادواره شهدا در آن برگزار نشده است از جمله این برنامه‌هاست.

جعفر کاوه از برگزاری نخستین همایش زنان ایثارگر همزمان با هفته دفاع مقدس در قروه خبر داد و افزود: در هفته دفاع مقدس 12 اکیپ پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی عازم مناطق محروم این شهرستان می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول