اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی یاسوج خبر داد

دو گام مهم شهرداری یاسوج برای درآمدزایی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از دو گام مهم شهرداری برای رسیدن به درآمد پایدار خبر داد.

دو گام مهم شهرداری یاسوج برای درآمدزایی

ابراهیم عبدالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شهرداری یاسوج در مسیر خدمت به مردم سرعت و شتاب خوبی داشته که عملکرد آن در شهر از سوی مردم و اعضای شورا قابل لمس است.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در این دوره از شورای اسلامی شهر یاسوج، به دور از مسائل حاشیه‌ای روی انجام خدمات عمران شهری و نیز اقتصاد پایدار تمرکز شده که این موضوع در کنار حمایت اعضای شورای شهر از برنامه‌ها و سیاست‌های شهرداری، روند رو به رشدی را در این بخش رقم زده است.

رئیس شورای اسلامی پایتخت طبیعت ایران، اقتصاد شهری و رسیدن به منابع پایدار درآمدی برای شهرداری‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری یاسوج با جهت‌گیری که به این سمت داشته است، احداث کارخانه آب‌معدنی را در حومه شهر با همکاری و حمایت شورا در دستور کار دارد که می‌تواند اقدامی مؤثر در زمینه درآمدزایی برای شهرداری یاسوج باشد.

عبدالی، مکان احتمالی احداث این کارخانه را آبشار یاسوج اعلام کرد و ابراز داشت: این کارخانه با هدف درآمدزایی و اشتغال‌زایی به زودی احداث خواهد شد.

وی توسعه منابع درآمدی شهرداری را از مهم‌ترین برنامه‌های شورا و شهرداری یاسوج دانست و گفت: در واقع شهرداری‌ها نهادی درآمد هزینه‌ای هستند که بودجه دولتی ندارند و خود باید درآمدزا باشند.

 

* تعامل مجموعه شهرداری و شورای شهر با استاندار جدید حفظ خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: احداث سایت پرورش گل‌های زینتی و فصلی در حاشیه رودخانه مهریان، گام دوم شهرداری در راستای کسب درآمد است که امید است اهداف مورد نظر در این امر تحقق یابد.

عبدالی تصریح کرد: این مرکز پرورش گل‌ و گیاه می‌تواند به پایلوتی برای خرید سایر شهرداری‌های استان و حتی خارج از استان قرار گیرد که در صورت عملی شدن این مهم به یک منبع درآمدی خوب برای شهرداری تبدیل خواهد شد.

این نماینده مردم در شهر یاسوج، حمایت استاندار وقت از برنامه‌های شهرداری و شورا را امتیازی مثبت و مؤثر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خواند و خاطرنشان کرد: بدون شک با شناختی که از استاندار جدید داریم وی نیز اهتمام جدی به اتمام پروژه‌های شهری دارد که می‌توان از این رهگذر خدمات شایسته‌تری را به مردم ارائه داد.

عبدالی بازدید استاندار جدید در روزهای نخست شروع به کارش در این استان از پروژه‌های شهری مربوط به شهرداری را نویدبخش همکاری و همدلی این دو مجموعه مهم و تاثیرگذار خواند و ابراز داشت: در هر استانی که استاندار و شهردار با هم هماهنگ و همدل بودند، شاهد رشد و جهش آن شهر و استان بوده‌ایم.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول