اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

100 پروژه شاخص در آبادان کلید خورده است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: در یک‌سال گذشته 100 پروژه شاخص در آبادان کلید خورده یا انجام شده است.

100 پروژه شاخص در آبادان کلید خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان با اشاره به فعالیت‌های دولتمردان در شهرستان آبادان اظهار کرد: هفته دولت که در پاسداشت مقام بزرگ شهیدان رجایی و باهنر به این نام مزین شده در واقع بهانه‌ای است تا دولتمردان و مسئولان اجرایی در همه نقاط ایران عملکرد خود را به مردم گزارش کنند.

وی افزود: در همین راستا و در طول یک سال گذشته که از خدمتگزاری بنده در شهرستان آبادان می‌گذرد فعالیت‌های دولت را در دو بخش کاری مختلف گزارش می‌کنم.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: یکی دوره هفت ساله خدمتگزاری دولت نهم و دهم است که اعتبارات متعددی در بخش‌های مختلف شهری هزینه شده و دیگری 14 ماهی است که از خدمت رسانی اینجانب در شهرستان آبادان می‌گذرد.

این مسئول با اشاره به اعتبارات هزینه شده در شهرستان آبادان از سال 87  تا 91 گفت: در سال 87 بیش از 32 میلیارد تومان در مجموع برای 126 پروژه مختلف در شهرستان آبادان هزینه شده است.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: ‌در سال 88 بیش از 23 میلیارد تومان برای 156 پروژه و در سال 89 پروژه‌های کوچک و بزرگ بیش از 44 میلیارد تومان هزینه برداشته است.

این مسئول ادامه داد: سال گذشته پروژه‌های مختلف 49 میلیارد تومان هزینه داشته که این رقم در سال 91 و در نخستین ردیف بودجه‌ای به 35 میلیارد تومان رسیده است.

نماینده عالی استاندار خوزستان در آبادان افزود: همچنین در طرح فاضلاب جامع شهری آبادان رقم 90 میلیارد تومان به آبادان برای این طرح اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به بعضی از آیتم‌های کاری در شهرستان آبادان گفت: چهار خطه کردن جاده آبادان به ماهشهر که در حال انجام است، چهار خطه کردن جاده آبادان به اروندکنار، تأسیس بیمارستان دوم نفت، احداث بیمارستان تأمین اجتماعی، احداث بیمارستان طالقانی 2، احداث باغ موزه دفاع مقدس آبادان، احداث هشت سالن ورزشی، پرداخت اعتبار به مناطق هم‌جوار منطقه آزاد و شروع بازسازی ورزشگاه پنج مهر از اهم این طرح‌ها است.

ایلخاص‌زاده در پایان اذعان داشت: ما قضاوت در مورد عملکرد کاری خویش را بر عهده شهروندان آبادانی گذاشته تا آنها بیان دارند آیا ما توانسته‌ایم به وعده‌های خود عمل کنیم و امتحان الهی را با سر بلندی پس دهیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول