اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار و تعاون مازندران:

70درصد ایرانی‌ها عضو تعاونی هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاونی‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران گفت: 70 درصد ایرانی‌ها در تعاونی‌ها عضویت دارند.

70درصد ایرانی‌ها عضو تعاونی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مصطفی کیاکجوری ظهر امروز در آیین راه‌اندازی شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت ایمن دانا(سعاد) در شرکت تعاونی سهام عدالت آمل با اعلام اینکه سازمان ملل سال 2012 را سال تعاون نامگذاری کرده است، بیان کرد: 800 میلیون نفر در اتحادیه بین‌المللی تعاونی‌ها در سازمان ملل عضویت دارند.

وی با اشاره به اینکه براساس آمار سازمان ملل پیش‌بینی شده که 3 میلیارد نفر در دنیا از این تعاونی‌ها بهره‌ می‌گیرند، اظهار کرد: به این ترتیب نیمی از مردم دنیا درگیر تعاونی‌ها هستند.

کیاکجوری افزود: این آمار در ایران نیز عضویت 70درصد مردم از تعاونی‌ها است و در کنار آن می‌دانیم که تمامی مردم ایران از این تعاونی‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه کشور ایران خانواده تعاون به شمار می‌رود، گفت: ساز و کار تعاون به گونه‌ای است که همه مردم به راحتی می‌توانند از آن بهره بگیرند.

فرماندار آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعاونی‌ها به معنای واقعی عدالت را بر قرار می‌کنند، افزود: دسترسی همه مردم به منافع این تعاونی از نقاط قوت آنها است.

یدالله اکبرزاده با بیان اینکه سهام عدالت در دولت نهم و دهم در زمینه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر رویکرد قابل قبولی گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم سهام عدالت با ورود به عرصه‌های اقتصادی منافع بیشتری را عاید سهامداران کند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول