اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان:

تعاونی‌های صیادان در هندیجان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان گفت: با تشکیل تعاونی‌های صیادان در هندیجان، برطرف کردن مشکلات قشر صیاد و صید در دستور کار قرار گرفته است.

تعاونی‌های صیادان در هندیجان تشکیل شد

غلامحسین عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با تشکیل تعاونی‌های صیادان در هندیجان، برطرف کردن مشکلات قشر صیاد و صید در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تقدیر از عملکرد مسئولان شهری به‌ویژه فرماندار در حمایت از این اداره افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با توان و اراده بالاتری نسبت به اشتغالزایی و رفع مشکلات پیش‌روی شهرستان گام برداشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان تصریح کرد: شهرستان هندیجان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری امر صید و صیادی باید بیش از پیش با اختصاص اعتبارات ویژه تقویت و مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 110 شرکت تعاونی در سطح شهرستان هندیجان وجود دارد، گفت: این تعاونی‌ها از سرمایه اندکی یا همان سرمایه اولیه خود استفاده می‌کنند و سرمایه آ‌ن‌چنانی ندارند.

عباسپور همچنین با اشاره به پیشرفت تعاونی مسکن مهر این شهرستان خاطر نشان کرد: در این شهرستان تعاونی‌های بخش مسکن مهر پیشرفت خوبی داشته و دوشادوش مسکن و شهرسازی در حال حرکت است.

وی ادامه داد: اعضای این تعاونی شامل کارکنان ادارات دولتی و آزاد بوده که در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد و اعضای بدون مسکن از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان در پایان اظهار کرد: امیدواریم با اختصاص اعتبارات ویژه استانی و حمایت بیش از پیش مسئولان امر بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع مشکلات تعاونی‌های موجود در شهرستان و ایجاد اشتغال مؤثرتری در هندیجان باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول