اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار آبنوش صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره 260 شهید ورزشکار قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری یادواره 260 شهید ورزشکار استان قزوین با حضور سردار آبنوش خبر داد.

برگزاری یادواره 260 شهید ورزشکار قزوین

سعید دهقان نیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مطلوب و قابل قبولی که از یک سال گذشته توسط سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین آغاز شده، برگزاری یادواره شهدای خاص هر قشر است.

وی با اشاره به 260 شهید ورزشکار استان قزوین، یادآور شد: 260 شهید ورزشکار استان قزوین، از جمله شهدایی هستند که در طول زندگی خود همواره به ورزش به طور تخصصی و حرفه‌ای می‌پرداختند.

مسئول روابط عمومی سپاه استان قزوین عنوان کرد: البته همه شهدای عزیز، ورزشکار واقعی بودند، چراکه اگر اینچنین نبود، نمی‌توانستند در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کنند.

دهقان ادامه داد: این مهم نشان‌دهنده آن است که همه رزمندگان اسلام از توان جسمی و روحی بالایی برخوردار بودند.

وی تأکید کرد: برگزاری یادواره شهدا، به ویژه شهدای هر قشر می‌تواند برجستگی‌های روحی و اخلاقی شهدای عزیز و گرانقدر را بیش از گذشته برای نسل جوان روشن کند.

دهقان تصریح کرد: البته یادواره شهدای ورزشکار به شکل مقدماتی امروز از ساعت 17:00 در سالن کوثر شهر قزوین با سخنرانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سردار آبنوش برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علت اینکه از مقدماتی نام برده می‌شود، این است که امیدواریم تا با یک تحقیق و پژوهش جامع و با حمایت و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در آینده‌ای نزدیک، یادواره‌ای بسیار عظیم و ارزشمند و در شأن واقعی همه شهدای ورزشکار استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول