اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری خبر داد

راه‌اندازی دبیرخانه یادواره‌های شهدا در ساری

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی به مناسبت برپایی یادواره شهدا در فرمانداری ساری خبر داد.

راه‌اندازی دبیرخانه یادواره‌های شهدا در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت برپایی یادواره یک هزار و 100 شهید شهرستان ساری به مقام شامخ شهدا اشاره کرد و بیان داشت: تجدید میثاق با مقام شامخ شهدا، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، ظلم‌ستیزی و ولایت‌پذیری از اهداف ما در برگزاری سومین یادواره شهدای شهرستان ساری است.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی به مناسبت برپایی یادواره شهدا در فرمانداری ساری خبر داد و تصریح کرد: برای تبیین اهداف امام شهدا هر ساله یادواره شهدا در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش ما جمع‌آوری وصیت‌نامه شهدا و تدوین کتابچه‌ای این عنوان است، خاطرنشان کرد: باید برای تعالی شخصیت شهدا فرهنگ‌سازی شود.

وی ادامه داد: معابر و میادین شهر ساری باید با نام شهدا مزین شود.

فرماندار ساری با تاکید بر اینکه مسئولان استانی باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه استکبارستیزی در جامعه همت کنند، بیان داشت: تاکنون بیش از 6 هزار دعوت‌نامه برای مسئولان استانی و خانواده شهدا تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارسال پیامک، شعارنویسی و زیرنویسی از سوی صداو سیما استان، نصب بنر و تبلیغات محیطی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدا در شهرستان ساری است.

حسینی‌نژاد با تاکید بر اینکه اهداف شهدا در جامعه باید تبیین شود، اظهار داشت: تریبون یادواره‌های شهدا باید اهداف امام و شهدا را دنبال کند.

فرماندار ساری اضافه کرد: هدف ما دنبال کردن اهداف نظام است و سخنرانی‌های سیاسی در یادواره‌های شهدا بخشی از وصایای شهدا است که باید پیگیری شود.

وی به اهمیت برپایی یادواره‌های شهدا در کشور پرداخت و اذعان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا بخش مهمی از وظایف ما در جامعه اسلامی است و تاکنون این فعالیت فرهنگی به صورت منطقه‌ای و بخشی در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار شده است.

به  گزارش فارس، یادواره شهدای شهرستان ساری صبح روز پنجشنبه 23  شهریور سال جاری از ساعت 10 تا 12 در مصلای امام خمینی ساری با سخنرانی آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و با مداحی صادق آهنگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول