اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس

130 دستگاه درون شهری به ناوگان تاکسی شادگان افزوده شد

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، 130 دستگاه تاکسی به 230 تاکسی درون شهری این شهرستان افزوده شد.

130 دستگاه درون شهری به ناوگان تاکسی شادگان افزوده شد

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، همه تاکسی‌های موجود در ناوگان تاکسیرانی درون شهری آماده حمل و نقل محصلان است.

وی افزود: در حال حاضر در این شهرستان 230 تاکسی درون شهری مشغول جابه‌جایی شهروندان بوده و در راستای افزایش ظرفیت فعلی بیش از 130 دستگاه تاکسی ویژه به این ناوگان افزوده شده است.

شهردار شادگان با بیان اینکه مجموع تاکسی‌های شادگان 360 دستگاه است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کارگران این شهرداری مشغول خط‌کشی خطوط عابر پیاده روبه‌روی مدارس و رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای بهسازی معابر سطح شهر و حذف ناهنجاری‌های بعدی رنگ‌آمیزی جداول با اشراف و نظارت حوزه فنی شهرداری انجام می‌شود.

آلبوناصر با اشاره به اینکه همه تلاش شهرداری در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان است، گفت: با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، شهرداری شادگان نیز همه پرسنل و نیروهای خود را به‌طور شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی و افزایش رفاه حال دانش‌آموزان و دانشجویان به‌کارگرفته است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول