اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی شورای نظارت ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از راه‌اندازی شورای نظارت ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری در خراسان جنوبی خبر داد.

راه‌اندازی شورای نظارت ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمد مطهری‌فر در نشست اعضای شورای نظارت ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری اظهار کرد: هدف ما از برپایی این شورا کنترل عرضه محصولات فرهنگی و هنری است.

وی افزود: امروزه شاهد این هستیم که به سهولت محصولات غیر‌مجاز سمعی و بصری در معابر عمومی عرضه می‌گردد و با توجه به برخورد مکرر نیروهای خدوم انتظامی این موضوع تکرار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: این موضوع نشان‌دهنده این مسئله است که تنها برخورد صرف جوابگو نیست بنابراین بخش عظیمی از هدف‌گذاری ستاد باید برنامه‌ریزی فرهنگی باشد‌.

وی با اشاره به رهنمودهای حضرت امام (ره) و تاکیدات ویژه رهبری در مورد مراقبت در حفظ بصیرت و لزوم مقابله با توطئه‌های جنگ نرم دشمنان گفت: هدف ما در این حوزه ساماندهی و اطلاع‌رسانی است.

مطهری‌فر تصریح کرد: انتظار داریم ضمن راه‌اندازی و تشکیل جلسات با فراهم آوردن زمینه، بستر همکاری، هماهنگی، مشارکت و هم‌افزایی میان واحدهای تابعه اداره کل، سایر نهادها و مراجع ذی‌ربط و بخش خصوصی، نسبت به اجرای کامل و به موقع دستورالعمل بازرسی و نظارت اقدام شود.

وی با تاکید بر فعالیت گروه بازرسی ستاد افزود: گزارش‌های مردمی در این زمینه می‌تواند کمک جدی برای برخورد با متخلفان باشد.

این مسئول تصریح کرد: نظارت بر محصولات دیجیتال و نرم‌افزارها، بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن و کارتن‌ها، کتاب و نشریات، محصولات صوتی، پوشاک و البسه و همچنین اسباب بازی‌ها و سایت‌های مبتذل از اهم وظایف این شورای نظارتی است. 

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول