اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره:

جوانان به ارزش‌های دفاع مقدس پایبند هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره گفت: جوانان ایران اسلامی با وجودی که سال‌ها از دفاع مقدس می‌گذرد همچنان به ارزش‌های آن پایبند هستند.

جوانان به ارزش‌های دفاع مقدس پایبند هستند

غلام محدث امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: با توجه به اینکه اقدامات رسانه‌ای و فرهنگی انجام شده است مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه رنگ کهنگی به خود نگرفته و پایبندی هموطنان به تداوم راه شهدا را شاهد هستیم.

وی به برگزاری رزمایش بسیجیان چایپاره اشاره کرد و گفت: این رزمایش تاکتیکی با حضور بسیجیان گردان‌های عاشورا و الزهرای چایپاره برگزار شد به طوری که هدف از برپایی آن حفظ آمادگی گردان‌های همیشه بیدار عاشورا و الزهرا است.

محدث ادامه داد: این رزمایش برای حفظ آمادگی بسیجیان برای مقابله با تهدیدهای دشمنان نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی ایران برپا شد و یقین داریم بسیجیان برای قدرت‌نمایی مقابل دشمن و جلب اعتماد رهبری در این رزمایش شرکت کردند.

وی با بیان اینکه چهار گردان در این رزمایش شرکت داشتند، اضافه کرد: راهپیمایی تاکتیکی شبانه برای گردان‌های عاشورا، راهپیمایی روزانه برای گردان‌های الزهرا، برگزاری دوره‌های عقیدتی و فرهنگی، آموزش استفاده از سلاح، تاکتیک‌های رزم گروهی و انفرادی، دفاع از کوی و برزن و همچنین برنامه‌های بصیرت‌افزایی بسیجیان از حواشی این رزمایش بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره هدف از این رزمایش تاکتیکی را یادآوری رسته‌ تخصصی، حفظ انسجام ، تقویت آمادگی‌های دفاعی، تقویت معنوی، روحی و روانی نیروها، ارتقای روحیه فداکاری، ایثار و جهاد همچنین افزایش توان رزم گردان‌های عاشورا و الزهرا در مقابله با تهدیدهای امنیتی و دفاعی کشور عنوان کرد.

وی از برپایی موفقیت‌آمیز رزمایش اظهار رضایت کرد و بیان داشت: بسیجیان سلحشور و زنان و مردان با حضور در این آیین ثابت کردند برای همیشه در راه ولایت فقیه، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی پایدار و با اقتدار می‌ایستند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول