اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ساری خبر داد

اجرای نمایش‌های خیابانی در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری برگزاری همایش جنگ نرم، اجرای نمایش‌های خیابانی و برگزاری عصر شعر و خاطره را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ساری برشمرد.

اجرای نمایش‌های خیابانی در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید مهدی سعیدی ساروی صبح امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دفاع مقدس میراث گرانبها برای نظام اسلامی است، گفت: باید از ارزش‌های آن صیانت کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین اصل در هفته دفاع مقدس، ترویج روح دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، روح ازخودگذشتگی و فرهنگ بسیجی به ویژه برای نسل جوان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی طلایی است تا رشادت‌ها و جانبازی‌های جوانان کشور به تصویر کشیده شده و با نگاهی متفاوت نکات برجسته آن به نسل سوم انقلاب منتقل شود.

سعیدی با بیان اینکه جنگ نرم به مراتب سخت‌تر از جنگ فیزیکی است، گفت: در جبهه جنگ نرم ارزش‌ها مورد هدف قرار گرفته تا جوانان و نوجوانان ما را از ولایت و ارزش‌های اسلامی دور کنند که در این بین باید با هوشیاری هرچه تمام‌تر به مقابله با تهدیدات جنگ نرم پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری همچنین با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در دفاع مقدس عنوان کرد: در این برهه از زمان که استکبار جهانی تمام توان خود را برای ضربه‌زدن به این نظام بکار گرفته نقش رسانه‌ها به عنوان سربازان خط فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های جدید و آگاه‌سازی جامعه نسبت به تهدیدات جنگ نرم دشمن بسیار خطیر و حساس است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از محوری‌ترین مسائل است که روح ایثار، جوانمردی، شجاعت و شهادت‌طلبی را بیان می‌کند، گفت: به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری در راستای انعکاس ارزش‌های آن دوران، بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های حماسه‌آفرینان این دوران طلایی ویژه برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری برگزاری همایش جنگ نرم، اجرای نمایش‌های خیابانی و برگزاری عصر شعر و خاطره را از مهم‌ترین این برنامه‌ها نام برد.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا، تهیه و چاپ بروشور و اجرای تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس این اداره ذکر کرد.

سعیدی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی، توسعه و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در سطح جامعه و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا عنوان کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول