اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

عملیات‌های جاویدان دفاع مقدس به برکت خودباوری رزمندگان بود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بویین زهرا گفت: تمام عملیات‌هایی که در ایام دفاع مقدس جاویدان ماند، به برکت خودباوری و اراده بسیار قوی رزمندگان و بسیجیان بود.

عملیات‌های جاویدان دفاع مقدس به برکت خودباوری رزمندگان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا مصطفی شاه‌محمدی عصر امروز در دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی و جوانان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته فرصت خوبی برای اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ ناب و ارزشمند انقلاب اسلامی است.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: بهره‌برداری معنوی از برکات این هفته باید در بین جوانان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه روحیه حماسی و خداباوری در ایام دفاع مقدس در بین رزمندگان موج می‌زد، تصریح کرد: ایمان و توکل تنها عامل پیروزی رزمندگان کشور بر قوای تا دندان مسلح بعثی بود.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تمام عملیات‌هایی که در ایام دفاع مقدس جاویدان ماند، به برکت خودباوری و اراده بسیار قوی رزمندگان و بسیجیان بود که سبب برتری اسلام در برابر ظالمان شد.

شاه‌محمدی با بیان اینکه جوانان امروز موظف به پیروی از راه و سیره ارزشمند شهدا هستند، عنوان کرد: اگر خط سرخ شهادت امروز در جامعه همچنان با قدرت ادامه داشته باشد، می‌توان به اقتدار و عزت نظام اسلامی امید‌وار بود و برای آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه برپایی محافل خاطره‌گویی دفاع مقدس و نمایشگاه‌های سراسری مرتبط با دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس باید بیشتر شود، عنوان کرد: لازم است که جوانان با خاطرات رزمندگان آشنا شده و از تجارب و رهنمون‌های بزرگوارانه و حکیمانه آنان برای ادامه مسیر خویش بهره ببرند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تلاش برای ارتقای جایگاه علمی، فرهنگی، تحقیقاتی و سیاسی کشور با همت بلند جوانان محقق می‌شود.

شاه‌محمدی ادامه داد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان با تحریم‌ها و فشار‌ها درصدد آسیب رساندن به اصل اتحاد و خودباوری ملت ایران هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در هر پست و جایگاهی باید در خدمت‌گذاری به مردم و محرومان گام بردارند، عنوان کرد: خدمت به مردم و به ویژه روستائیان جزو کار‌های بسیار ارزشمند و نیک است که باید در بین مسئولان کشور نهادینه شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول