اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

فرمایشات رهبری در مناسبت‌های مختلف باید عملی شود

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسات تنها برای تبرک و تقدس نیست بلکه باید به آن عمل کرد.

فرمایشات رهبری در مناسبت‌های مختلف باید عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی آزاد ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان اظهار کرد: عدم حضور برخی از مدیران در شورا بیانگر عدم اهتمام آنها به تعهداتشان در این راستا است و باید در جلسه آتی تمام مدیران شخصاً حضور داشته باشند و معاونان و کارشناسان را به عنوان همراه با خود بیاورند نه نماینده‌ای برای عدم حضور خود در جلسه.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی پس از چند سال هنوز درگیر حجاب و عفاف است و نتوانسته‌ایم در این راستا کاری کنیم، بنابراین کمیته‌ها باید راه‌ حل آورده تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود و خواندن فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسات تنها برای تبرک و تقدس نیست بلکه باید به آن عمل کرد.

استاندار همدان بیان کرد: باید برنامه‌های اجرایی با انگیزه تدوین شود تا افرادی در مدارس نه به صورت سطحی بلکه به صورت نرم‌افزاری مسائل پرورشی را مطرح و معلمان نیز در کلاس‌های خود به این مهم توجه کرده و مدیران نیز نظارت لازم را بر حیطه مدیریتی خود اعمال کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور روحانیون و افراد متدین در جامعه می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و من بارها عنوان کرده‌ام حضور طلاب و روحانیت در جامعه و بازارها و مراکز تفریحی از تأثیر چشمگیری برخوردار بوده و می‌تواند الگوسازی خوبی را برای جوانان به دنبال داشته باشد.

آزاد بیان کرد: فضای جمهوری اسلامی و بچه‌مسلمان‌‌ها را رها کردیم تا جایی که گمان می‌شود افراد پیشرفته و تحصیل‌کرده باید بی‌حجاب باشند و این امر شامل مردان نیز می‌شود در حالی که باید افراد متدین در جامعه مطرح شده و آنها الگوی سایرین باشند.

استاندار همدان ادامه داد: در این امر اگر دیر بجنبیم باخته‌ایم چرا که بر اساس گزارشات در هفته 350 قلاده سگ در همدان فروش رفته و به خانه‌ مردم می‌رود.

وی در پایان گفت: اگر اهداف را مشخص کرده و ابزار لازم را در نظر بگیریم، می‌توان شاهد حرکت مطلوبی در این امر باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول