اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر:

فعالیت‌های قرآنی در شوشتر رونق بگیرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر گفت: فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان باید رونق بیشتری نسبت به گذشته بگیرد.

فعالیت‌های قرآنی در شوشتر رونق بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر حجت‌الاسلام حیدر شهریاری پیش از ظهر امروز در بازدید از جامعه‌القرآن این شهرستان  گفت: باید بکوشیم تا فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه رونق مجدد بگیرد و در این باره باید از تمام توان خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: رونق‌گرفتن فعالیت‌های قرآنی در شوشتر می‌تواند به بهبود وضعیت اجتماعی شهرستان نیز ختم شود و در این باره باید کوشید تا گامی اساسی و صحیح در این باره برداریم.

شهریاری با اشاره به اینکه توسعه فضاهای قرآنی باید در دستور کار باشد، افزود: باید تلاش کنیم تا فعالیت قرآنی در جامعه رونق‌بگیرد و در این باره باید از تشکیل نهادهای مختلف در این باره حمایت کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به اینکه این شهرستان استعداد بسیار خوبی در این باره دارد، خاطرنشان کرد: شوشتر به دلیل وجود جوی مذهبی و دارالمومنین بودن دارای شرایط استثنائی برای فعالیت‌های قرآنی است و در این باره باید بکوشیم تا جامعه را از این فعالیت‌ها غنی کنیم.

شهریاری با اشاره به اینکه باید از سنین کودکی برای فعالیت قرآنی استفاده کنیم، افزود: باید تلاش کرد تا از فرصت نوجوانی و کودکی استفاده کنیم و در این باره باید با برنامه‌های صحیح و تجربه شده در کشور برای غنی‌کردن اوقات کودکان و نوجوانان شوشتری استفاده کنیم.

وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این مرکز، راه اندازی این مکان جدید را اقدامی ارزشمند در راستای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از چنین فعالیت‌های قرآنی و اصولی حمایت جدی می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول