اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال

18 پروژه در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: همزمان با روز ملی دامپزشکی 18 پروژه در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

18 پروژه در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌ کل دامپزشکی خراسان‌رضوی، ناصر مرگان ازغدی با بیان اینکه همزمان با روز ملی دامپزشکی 18 پروژه در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه‌های در شهرستان‌های مشهد، تربت‌حیدریه، گناباد، باخرز، سبزوار، جغتای و فیروزه بوده و زمینه اشتغالزایی 80 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی ادامه داد: رونمایی از کیت‌های جدید آزمایشگاهی، رونمایی از جدیدترین تست‌های شناسایی بیماری‌های مشترک هاری و بروسلوز(تب مالت) که برای نخستین‌بار در کشور و در آزمایشگاه ملی مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی رونمایی می‌شود از جمله مهم‌ترین دستاوردهای دامپزشکی استان است که طی هفته دامپزشکی معرفی می‌شود.

وی افزود: با توجه به ماهیت کار دامپزشکی که بر اساس صیانت از سرمایه دامی و ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذایی پی‌ریزی شده است، طرح‌های مذکور همسو با این هدف بوده و در رشد و توسعه استان و حتی کشور در بخش‌های مختلف سلامت، اقتصادی و کشاورزی موثر است.

ازغدی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه بهتر خدمات‌رسانی دامپزشکی به دامداران و تولیدکنندگان دام و فرآورده‌های خام دامی در نقاط مختلف استان بیش از پیش فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول