اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

10 بقعه متبرکه گلستان با اجرای طرح میقات‌الرضا (ع) تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت:‌ 10 بقعه متبرکه استان در راستای اجرای طرح میقات‌الرضا (ع) تجهیز می‌شود.

10 بقعه متبرکه گلستان با اجرای طرح میقات‌الرضا (ع) تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید محمدجواد رئوف سیدنژاد پیش از ظهر امروز در جمع کارشناسان فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: با اجرای این طرح تمامی امامزادگان حاشیه جاده تجهیز کامل می‌شوند تا زائران بتوانند در این اماکن معنوی از نظر امنیت، آسایش، دعا و نیایش به خوبی راه را بپیمایند.

وی در خصوص خدماتی که در امامزادگان حاشیه جاده به زائران حرم رضوی ارائه می‌شود تصریح کرد: استفاده از کتابخانه‌های معمولی و دیجیتالی، بهره‌مندی از مبلغان، پاسخ‌دهی به مسائل شرعی و مشاوره از جمله خدماتی است که زائران و مسافران می‌توانند برای رفع نیازهای خود از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با قدردانی از تلاش‌های رضا غلامی معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان که با دفاع از طرح میقات، موافقت استاندار گلستان و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی را جلب کرد گفت: این طرح در 18 اسفند ماه سال گذشته از سوی استان مورد موافقت قرار گرفت و گلستان به عنوان دومین استان بعد از خراسان‌رضوی با قدرت در اجرای طرح پای کار آمد.

رئوف سیدنژاد با بیان اینکه 10 امامزاده گلستان در راستای اجرای طرح میقات‌الرضا (ع) تجهیز می‌شود خاطر نشان کرد: در فاز نخست طرح امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان، امامزاده یحیی‌بن‌زید (ع) گنبدکاووس و امامزاده آق‌امام آزادشهر تجهیز و آماده‌سازی می‌شوند و در فاز بعدی نیز امامزاده علیرضا (ع) روستای سرطاق، امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ، امامزاده فضل‌الله و عبدالله (ع) روستای روشن‌آباد، امامزاده پنج تن روستای لمسک، امامزاده هارون (ع) علی‌آبادکتول، امامزاده قاسم (ع) دلند و امامزاده جعفر (ع) شهرستان مینودشت در راستای اجرای این طرح مورد تکمیل و تجهیز قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: تمام تلاش ما این است تا در راستای اجرای طرح میقات‌الرضا (ع) در گلستان، بهترین میزبان زائران حرم رضوی باشیم و به نحو شایسته به مردم ارائه خدمات دهیم.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول