اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جشنواره‌ نامه‌ای به امام رضا مملو از سخنرانی/ نامه‌ها تحت‌الشعاع سخنرانی‌ها

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه جشنواره نامه‌ای به امام رضا در حالی برگزار شد که سخنرانی تعداد زیادی از مسئولان، حاضران در سالن را خسته کرده بود.

جشنواره‌ نامه‌ای به امام رضا مملو از سخنرانی/ نامه‌ها تحت‌الشعاع سخنرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم اختتامیه جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) بعداز ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران برگزار شد.

سالنی با صندلی‌های محدود و حاضرانی که در سه طرف سالن ایستاده و شاهد اجرای برنامه بودند، این موضوع بر آن شد تا حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از آماده نشدن فرهنگسرای مرحوم کردان، ابراز ناخرسندی کند.

اما مشکل فقط مخاطبانی نبودند که صندلی برای نشستن نداشتند، مشکل از سخنرانی‌هایی بود که سخنور حاضر به ترک تریبون نمی‌شد.

جشنواره‌ای فرهنگی، معنوی در میان سخنرانی‌ها گم شد و حاضران پس از سخنرانی طولانی، دیگر توانی برای گوش سپردن به نامه منتخبان نداشتند و نامه‌ها هم تحت‌الشعاع سخنرانی‌ها قرار گرفتند.

در ویژه‌نامه جشنواره، نامه‌ای از دختر هشت ساله ارمنی به امام رضا آورده شده بود، دختر هشت ساله ارمنی در آغاز نامه نوشته "سلام امام رضا، من کریستینا هستم."

نامه یک فرد غیرمسلمان و ارمنی به امام رضا، پاسخ محکمی در مقابل اقدام ناپسند استکبار بود.

امام جمعه موقت شهرستان ساری نیز در این مراسم گفت: "مدارا سنت پیامبر است و ما چه اندازه از این سنت پیامبر در زندگی روزانه خود بهره می‌بریم".

سخن را به حاشیه نبریم، قصد ما گلایه از نحوه برگزاری مراسمی است که به جای اینکه شور و فضای معنوی ایجاد شود، پر از صحبت‌های سخنرانان شد و حاضران توان تشویق منتخبان را هم از دست دادند.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول