اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران:

خاکریز دشمن در جنگ نرم به خانه‏ها رسیده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: خاکریز دشمن در جنگ نرم در برهه کنونی به خانه‏ها رسیده است و باید بیشتر مراقب اوضاع بود.

خاکریز دشمن در جنگ نرم به خانه‏ها رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی نصیری ظهر امروز در جمع خانواده‏های شهدای شهرستان دماوند به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که مبانی اسلامی در بطن جامعه ایرانی نهادینه شده است.

وی ادامه داد: همراهی مردم با رهبر انقلاب اسلامی موضوعی است که از سوی دشمنان به عنوان نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران شناسایی شده است.

نصیری اضافه کرد: از این رو سلطه‏طلبان برای تسلط دوباره خود بر ایران و به تبع آن، منطقه خاورمیانه به دنبال ایجاد انشقاق بین مردم و رهبری هستند.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: امروز در جنگ نرم دشمن دیگر خبری از آتش‏باری ادوات نظامی، نیروهای ملبس به یونیفرم ارتشی و تاکتیک‏های جنگی نیست، بلکه خاکریزها به خانه‏ها کشیده شده است.

وی ادامه داد: وجود آنتن‏های ماهواره در پشت‏بام خانه‏ها و همچنین فضای مجازی اینترنتی در منازل ابزارهای دشمنان در جنگ نرم شمرده می‏شوند.

نصیری اضافه کرد: پخش برنامه‏های مبتذل ماهواره‏ای جز از بین بردن فرهنگ الهی خانواده‏های ایرانی و ضربه زدن به بدنه فرهنگی کشور هدف دیگری را دنبال نمی‏کند.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: مصادیق زشت، شنیع، ضدفرهنگی و ضداسلامی برگرفته از فرهنگ غرب پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز توسط رژیم ستم‏شاهی در کشور اشاعه یافته بود.

وی پرسشی را نیز مطرح کرد و ادامه داد: از آن فرهنگ ناموزون با فرهنگ ایرانی و اسلامی چه عاید این کشور شد که حال به واسطه ماهواره خواستار ظهور و بروز مجدد آن باشیم.

نصیری اضافه کرد: در دنیای امروز و با وجود هجمه فرهنگی گسترده دشمن، مراقبت از فرزندان در بیانی دیگر مراقبت از بدنه فرهنگی جامعه است.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: سرمایه‏گذاری عظیم دشمن در بخش رسانه‏های جمعی بی‏شک از دلسوزی آنها نشأت نمی‏گیرد.

وی گفت: هدف نهایی آنها، شکستن مقاومت امت اسلامی در بین ملل مختلف برای تسلط بیشتر بر سرمایه‏های خدادادی آنهاست.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول