اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی:

همه باید برای شکست دشمن در جنگ نرم بکوشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: در شرایط امروز همه باید برای شکست دشمن در جنگ نرم و تحریم‌های اقتصادی بیش از پیش تلاش کنند.

همه باید برای شکست دشمن در جنگ نرم بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی بعد از ظهر امروز در بازدید از کارخانه واگن پارس اراک اظهار داشت: بعد از زمان جنگ همه دست به دست هم دادند و سازندگی کشور را آغاز کردند، امروز نیز همه باید دست در دست یکدیگر برای شکست جنگ نرم دشمن و با محقق کردن سخنان رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی تحریم‌های اقتصادی را نیز به فرصت تبدیل کرده و دشمن را ناکام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت همه جانبه از کار و سرمایه ایرانی نیازمند جهاد همه جانبه مردم و مسئولان است، افزود: بدون شک می‌توان با بسیج تمامی امکانات و دلسوزی زمینه پیشرفت روز‌افزون نظام اسلامی را فراهم ساخت و زمینه خودکفایی و استقلال کشور را به وجود آورد.

نصراللهی با بیان اینکه شرایط جنگ نرم بسیار سخت‌تر از جنگ سخت‌ است تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با پیروی از ولایت فقیه به پیروزی رسیدند، امروز نیز باید با پیروی از خون شهدا و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تحریم‌های دشمنان را پشت سر بگذاریم و به دشمنان ثابت کنیم که دوران دفاع مقدس درس ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویان را به ملت ما هدیه داد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی تاکید کرد: دشمنان و بدخواهان نظام باید بدانند امروز روشنگری‌ها و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب این نظام را بیمه کرده و موجب اقتدار و عزت کشور شده است.

نصراللهی ادامه داد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده که کارگران و فعالان بخش صنعت باید با تولید محصولات با کیفیت زمینه حضور در بازارهای جهانی و شکست فشارهای دشمنان را فراهم سازند.

وی با بیان اینکه همه مسئولیت دارند برای تولید ملی و حمایت از کارآفرینان گام‌های ارزنده‌ای بردارند ادامه داد: ملت ایران اسلامی همواره باید با تلاش و کار و کوشش موجبات عزت و سربلندی کشور را فراهم ساخته و دشمن را از دستیابی به اهداف شوم خود مأیوس سازند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: توجه به تولید ملی یکی از رموز مهم و اصلی در شکست تحریم دشمنان و پیشرفت و سربلندی اقتصاد کشور است.

وی در پایان از بخش‌های مختلف کارخانه واگن‌پارس به صورت مستقیم بازدید کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول