اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین خبر داد

ساخت دو ایستگاه آتش‌نشانی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی در استان قزوین در حال ساخت است.

ساخت دو ایستگاه آتش‌نشانی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شفیعی در مراسم مانور آتش‌نشانان استان قزوین که در ایستگاه آتش‌نشانی مینودر شهر قزوین برگزار شد، بیان کرد: دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی در خیابان امام خمینی (ره) شهر قزوین و شهرک چوبیندر این استان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان بدون هیچ چشم‌داشتی در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: فرهنگ شهادت، ایثار، عشق و محبت آتش‌نشانان نشأت گرفته از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

شفیعی ابراز کرد: امروز دستگاه‌های امدادی این استان برای تحقق ایمنی تلاش می‌کنند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: یکی از جنبه‌های عمومی در هنگام حوادث، آموزش‌های عمومی و روش مقابله با حوادث است که شهروندان این آموزش‌ها را به هنگام حوادث دیده باشند.

شفیعی اضافه کرد: پیرو اطلاع‌رسانی و آموزش‌های صحیح به مردم در راستای پیشگیری از حوادث، در سال گذشته 200 مورد از اخبار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در رسانه‌ها منتشر شده است.

این مسئول با اعلام اینکه در استان قزوین هشت ایستگاه آتش‌نشانی وجود دارد، افزود: با رعایت استانداردهای جهانی که برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش‌نشانی باید وجود داشته باشد، در این استان نیز هفت ایستگاه ثابت و یک ایستگاه سیار آتش‌نشانی با 150 نیروی عملیاتی مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین پیرامون اهدای دیپلم‌های آتش‌نشانی بیان کرد: در سال گذشته 250 نفر پس از گذراندن دوره آتش‌نشانی در آزمون دیپلم آتش‌نشانی شرکت کردند که 130 نفر موفق به اخذ این دیپلم شدند.

شفیعی با اعلام اینکه در سال گذشته چهار هزار و 500 مورد در استان قزوین اطفای حریق از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین مهار شده است، ابراز کرد: از این تعداد دو هزار مورد آن در شهر قزوین، 800 مورد در تاکستان، یک هزار مورد در الوند و دیگر موارد اطفای حریق نیز در سایر نقاط استان قزوین بوده است.

پوشش تصویری مرتبط

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول