اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و افتخار ایران اسلامی است.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به 9 مهر روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اظهار کرد: برخورد اشغالگران صهیونیستی با ملت فلسطین به ویژه کودکان و نوجوانان چنان زننده و غیرانسانی است که رسانه‌های دنیا جرٱت اطلاع‌رسانی آن را ندارند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با شکنجه و بازداشت کودکان و نوجوانان فلسطینی به جهانیان نشان می‌دهد که پایبند به قوانین بین‌المللی و اخلاق انسانی نیست، افزود: کودکان و نوجوانان بسیاری در زندان و زیر شکنجه‌های رژیم منحوس صهیونیستی بدون کوچک‌ترین گناهی زندانی هستند که مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌اند.

خطیب جمعه آستارا از مجامع بین‌الملل و سازمان‌ حقوق بشر خواست تا از حقوق کودکان و نوجوانان فلسطینی دفاع کرده و رژیم سفاک را در دادگاه بین‌المللی محاکمه کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی سالمندان، بر لزوم توجه ویژه به سالمندان تاکید کرد و گفت: سالمندان از جایگاه ویژه‌ای در نزد خداوند برخوردار هستند و حتی خداوند به دلیل وجود سالمندان بلایا را از آن جامعه دور می‌کند که این امر نشانه شٱن و جایگاه ویژه سالمندان است.

حافظ‌نیا با بیان اینکه موضوع احسان و نیکی به والدین از عظمت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگر والدین و فرزندان محتاج خوشایندترین نگرش‌ها نسبت به یکدیگر و صمیمی‌ترین رابطه‌ها با هم هستند.

وی سالروز هجرت امام خمینی (ره) به پاریس در سال 57 را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: امام راحل برای رسیدن ملت ایران به عزت و عظمت و زنده نگه داشتن اسلام و نجات مستضعفان از دست ظالمان سختی‌های زیادی را در طول عمر خود متحمل شد تا اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساند.

خطیب جمعه آستارا با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آرامش در کشور قدردانی کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و افتخار ملت ایران اسلامی است که با اخلاص جان خود را فدای امنیت و آرامش کشور می‌کند.

وی در ادامه سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را فریاد عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت ایران دانست و ابراز کرد: رئیس جمهور در سخنرانی‌های خود پیام آزادی‌خواهی و عدالت‌خواهی ملت ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساند و ثابت کرد که ملت ایران خواهان صلح و آرامش در جهان است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول