اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران:

همکاری کامل مردم با نیروی انتظامی فحشا و مواد مخدر را ریشه‌کن می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: همکاری کامل مردم با نیروی انتظامی فحشا و مواد مخدر را ریشه‌کن می کند.

همکاری کامل مردم با نیروی انتظامی فحشا و مواد مخدر را ریشه‌کن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین همت رستمی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین سخن می‌گفت، اظهار داشت: تمام دنیا در دفاع مقدس به صدام کمک کردند اما در نهایت در برابر ایران اسلامی مجبور به شکست شدند اما اینها دست برنداشتند و شروع به ظلم، تهدید نظامی و اقتصادی کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: به زودی متوجه شدند تحریم اقتصادی پاسخگو نیست چرا که مردم ایران فرزند رمضان هستند، تهدید نظامی نیز کار به جایی نمی‌برد چون مردم ما فرزند عاشورا هستند و به همین دلیل به جنگ فرهنگی روی آوردند، چرا که کارشناسان آنها تنها راه پیروزی بر ملت ایران را جنگ فرهنگی می‌دانند، می‌خواهند اعتقادات ما را تضعیف کنند، همان کاری که سال‌ها پیش با اندولس (اسپانیای کنونی) کردند.

وی ادامه داد: بنابراین باید هوشیار باشیم و همه دست در دست هم روی اعتقادات خود بایستیم، دور روحانیت حلقه زنیم، از آنها استفاده کنیم تا مبادا ذره‌ای اعتقاد ما بلنگد، جبهه و جنگ جهاد اصغر است اما جنگ با هوای نفس جهاد اکبر است.

حجت‌الاسلام رستمی تأکید کرد: برنامه‌های ماهواره‌ای، فیلم‌های مبتذل، مشروبات الکلی و مواد مخدر برای جوانان ما فراهم می‌کنند تا جوان ما به جای حضور در دعاهای ندبه و توسل و حضور در مساجد یا در گوشه خیابان افتاده باشد و یا در میهمانی‌های شبانه به خوشگذرانی مشغول شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ضمن اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی در برخورد با مظاهر فساد اضافه کرد: ما دست نیاز به سوی مردم دراز می‌کنیم، چنانچه موارد مشکوک مواد مخدر، فحشا و منکرات و یا موارد بد اخلاقی‌های اجتماعی دیدند با شماره‌های 110 ،128 و 197 اطلاع دهند تا هرچه سریع‌تر نیروی انتظامی موضوع را بررسی و برخورد کند.

حجت الاسلام رستمی سپس امر به معروف و نهی از منکر را از فرایض واجب دانست و خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده منکرات تذکر دهید، در این راه با نیروی انتظامی همکاری کامل کنید که این همکاری کامل فحشا و مواد مخدر را ریشه کن می‌کند.

وی در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی حافظ مال، جان و ناموس شما است، آگاه باشید که دشمن در کمین است و می‌خواهد جوانان ما را منحرف کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول