اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

اخلاق‌مداری در ورزش مدنظر باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: اخلاق‌مداری در ورزش قهرمانی باید مدنظر باشد و باید در این زمینه تلاش بیشتری کرد.

اخلاق‌مداری در ورزش مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات مختلف اظهار داشت: اخلاق‌مداری و تربیت صحیح ورزشکاران باید مدنظر باشد و تربیت ورزشکاران با اخلاق در دستور کار اداره ورزش و متولیان این عرصه قرار گیرد.

وی افزود: جایگاه ورزشی دزفول در استان خوزستان و کشور بسیار رفیع است و باید به زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان توجه ویژه‌ای شود.

عضو شورای اداری دزفول ورزش را عاملی در تأمین سلامتی تن و شادابی انسان دانست و در عین حال تأکید کرد: در بخش قهرمانی باید علاوه بر ورزش به مسائل حرفه‌ای نیز توجه و امکانات و تجهیزات مورد نیاز تامین شود.

امام جمعه دزفول با قدردانی از ورزشکاران مدال آور دزفول که برای ایران اسلامی سرافرازی به ارمغان آوردند، گفت: از این ظرفیت و قهرمانان می‌توان نام بلند دزفول را که نماد مقاومت و ایستادگی است در عرصه های بین‌المللی استوار و بلند کرد.

قاضی دزفولی افزود: جایگاه کنونی دزفول در ورزش بسیار خوب است ولی باید برای تعالی جایگاه موجود برنامه‌ریزی کنیم و در این باره رایزنی‌های زیادی لازم است.

به گزارش خبرگزاری فارس، میثم قبشه دزفولی مدال طلای وزن 84 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی جهان در بلغارستان و عبدالرضا جوکار مدال نقره مسابقات پاراالمپیک 2012 لندن را کسب کردند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول