اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

هتک حرمت به پیامبر ریشه استکبار را خواهد سوزاند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، ریشه استکبار و صهیونیست را خواهد سوزاند.

هتک حرمت به پیامبر ریشه استکبار را خواهد سوزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی در دیدار با اعضای شورای اسلامی و جمعی از معتمدان و ریش‌سفیدان طوایف شهرستان مهرستان اظهار داشت: هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) که مورد احترام بسیاری از پیروان سایر ادیان الهی و مردم آزادیخواه جهان هست، ریشه استکبار و صهیونیست را خواهد سوزاند.

وی افزود: توهین به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت، نشان‌دهنده نابودی و شکست دشمنان اسلام به ویژه استکبار و صهیونیست است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: موج بیداری اسلامی در دنیا گسترش یافته و امروز دنیا عنان‌گسیختگی آمریکا و اسرائیل غاصب را نمی‌پذیرد و استکبار و صهیونیست بدانند که با این قبیل اقدامات غیرانسانی هر روز به مرگ خود نزدیک‌تر می‌شوند.

نارویی از حضور گسترده آحاد مردم شیعه و سنی استان در راهپیمایی محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) روز جمعه تقدیر کرد و گفت: مردم شیعه و سنی استان با جان و دل و اتحاد و یکپارچگی از آرمان‌ها و دستاوردهای بزرگ دین مبین اسلام حفاظت می‌کنند و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام می‌دهند.

وی ادامه داد: حضور گسترده و پرشور اقوام و طوایف شیعه و سنی سیستان‌وبلوچستان در صحنه‌های مختلف دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی نشان از اتحاد و همدلی مردم این استان دارد و الگویی شایسته برای مسلمانان سراسر دنیا است.

مقام عالی دولت در استان یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به ویژه در دوران فعالیت دولت خدمتگزار، کارهای بزرگی در این استان انجام شده اما با توجه به پهناوری و جوان بودن جمعیت سیستان‌وبلوچستان، این منطقه هنوز نیازمند خدمات گسترده‌تری است که به طور قطع با همکاری و تلاش مردم و توجه دولت این مهم محقق خواهد شد.

نارویی گفت: برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت منطقه نباید منتظر معجزه بود بلکه اگر معجزه‌ای هم رخ دهد تنها با همت و تلاش خود مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: واژه ناامنی و فروش یک گالن مواد سوختی زیبنده مردم و جوانان این استان نیست، ارزش و جایگاه مردم ما بسیار بالاست و یقین داریم که با همت و تلاش مضاعف به این جایگاه خواهند رسید.

استاندار سیستان‌وبلوچستان با تشریح گوشه‌ای از خدمات ارائه شده توسط دولت در سیستان‌وبلوچستان به ویژه شهرستان مهرستان گفت: ارتقاء بخش زابلی به شهرستان مهرستان و اجرای طرح‌های مختلف زیربنایی، گوشه‌ای از خدمات دولت به مردم این منطقه است.

نارویی با بیان اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم را خدمت به خدا می‌دانند، بیان داشت: خدمتگزاری افتخاری است که نصیب ما شده و به همین سبب مسئولان استان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم منطقه معطوف کرده‌اند.

چند نفر از معتمدان و ریش‌سفیدان مهرستان نیز در این دیدار با تبریک انتصاب استاندار سیستان‌وبلوچستان، آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش با مسئولان در زمینه عمران و آبادانی و برقراری امنیت پایدار در منطقه اعلام کردند.

رئیس شورای اسلامی مهرستان با تقدیر از خدمات دولت به مردم این شهرستان گفت: مردم شهرستان مهرستان (زابلی) با جان و دل از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران حفاظت و مقتدرانه از مرزهای میهن اسلامی دفاع می‌کنند.

صدیق سپاهی خواستار تأسیس بازارچه مرزی سیرکان و تأمین زیرساخت‌های شهری در مرکز شهرستان مهرستان و ساخت و بهینه‌سازی محورهای ارتباطی این شهرستان شد.

شهرستان مهرستان در دور نخست سفر هیئت دولت به استان به شهرستان ارتقاء یافت و نام قدیم آن زابلی است.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول