اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه:

کهگیلویه نیازمند کمیته پژوهش‌های بهداشتی است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه گفت: با توجه به ضرورت انجام تحقیق و پژوهش در راستای برنامه‌های بهداشتی و درمانی، لازم است کمیته پژوهش‌های بهداشتی در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه فعال شود.

کهگیلویه نیازمند کمیته پژوهش‌های بهداشتی است

نصرالله کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: تحقیق و پژوهش یکی از راهکارهای مهم در رشد و تعالی یک مجموعه منظم و هدفمند است.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه گفت: در ستاد شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه می‌کوشیم همکاران خود را به ساماندهی و تغییر فضای کاری خود با ورود به برنامه‌های تحقیقاتی و کاربردی ترغیب نموده و در این راستا مشوق‌هایی نیز در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: در همین زمینه برنامه‌هایی از قبیل برگزاری کارگاه‌های آموزشی روش تحقیق و نرم‌افزار در ستاد شبکه، فراخوان برگزاری سمینار بهداشتی در سطح شهرستان و استان، برگزاری نشست فصلی گروه کارشناسان و کارشناسان ارشد در خصوص طرح‌های تحقیقاتی و نظام‌مند کردن نحوه حمایت از طرح‌های پژوهشی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه پژوهش در تعالی جامعه ابراز داشت: پژوهش یکی از اساسی‌‌ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه یک کشور است و قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است.

کرمی تصریح کرد: بدون انجام پژوهش امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود، از این رو یکی از عوامل اساسی پیشرفت در کشورهای توسعه یافته توجه خاص به امر پژوهش است.

کرمی در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت و تاثیر‌گذاری کارهای پژوهشی در ارتقای سلامت جامعه اضافه کرد: اگر این مهم در نهادهای بهداشتی جای خود را باز کند می‌توان به رشد دو چندان وضعیت بهداشت و نیز سلامت جامعه در سطوح مختلف امیدوار بود.

رئیس مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه عنوان داشت: با توجه به ضرورت انجام تحقیق و پژوهش در راستای برنامه‌های بهداشتی و درمانی، لازم است کمیته پژوهش‌های بهداشتی در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه فعال شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم که با حمایت مسئولان علوم پزشکی هر چه زودتر این مهم محقق گردد تا بتوانیم هر چه زودتر از مزایای این کمیته در جهت پیشرفت در زمینه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه بهره ببریم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول