اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

خروجی همایش‌های علمی ـ پژوهشی ماندگار و مکتوب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: خروجی همایش علمی ـ پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی ماندگار و مکتوب است.

خروجی همایش‌های علمی ـ پژوهشی ماندگار و مکتوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی ظهر امروز در همایش علمی ـ پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی اظهار کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی در جامعه ماندگار است.

وی با بیان اینکه به دلیل ارائه مقالات مختلف علمی و پژوهشی در چنین همایش‌هایی این همایش‌ها ماندگار می‌شود، افزود: ارائه مقالات کاربردی آثار بسیاری به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اقدامات مطلوبی برای برگزاری چنین همایش‌هایی انجام شده است، خاطرنشان کرد: مقالات معتبر و با برد علمی در چنین همایش‌هایی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه خروجی این همایش‌ها ماندگار و مکتوب است، یادآور شد: خروجی چنین همایش‌هایی قابل قبول است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه صاحبان فکر و اندیشه در چنین همایش‌هایی مقاله ارائه می‌کنند، افزود: صاحبان فکر و اندیشه منابع مختلفی را بررسی کرده و به ارائه مقاله می‌پردازند.

وی با بیان اینکه موضوع مقالات ارائه شده در همایش سال گذشته کمتر کاربردی بود، با نامگذاری این همایش خانواده که مورد هجوم دشمنان است مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت برگزاری چنین همایش‌هایی تاکید کرد و گفت: همایش علمی ـ پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی کاربردی است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول