اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌شمالی منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، علی آرمیده به عنوان نخستین مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان‌شمالی منصوب شد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌شمالی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت خراسان‌شمالی، نام سازمان بیمه خدمات درمانی و اداره کل بیمه خدمات درمانی بازنگری به «سازمان بیمه سلامت ایران» تغییر یافت.

بر همین اساس به استناد قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر تاسیس سازمان بیمه سلامت و تمرکز تمام امور مربوط به بیمه در بیمه سلامت ایران و به منظور یکپارچه‌سازی بیمه در کشور، جلوگیری از موازی‌کاری، توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات درمانی از طریق ادغام بیمه‌های درمانی تمام صندوق‌های موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری و رعایت مفاد ماده قانون برنامه پنجم توسعه،‌ بیمه سلامت خراسان‌شمالی به طور رسمی آغاز به کار کرد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌شمالی هماهنگی و انسجام بین بخش‌های بیمه سلامت و بهداشت و درمان به ویژه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در اجرای این قانون را مهم ذکر و اظهار امیدواری کرد تا از طریق اعمال نظارت‌های مستقیم و غیرمستقیم بر کمیت و کیفیت خدمات قابل ارائه، تکریم و حفظ حقوق بیمه‌شدگان بیش از پیش میسر شود.

به گزارش فارس، علی آرمیده پیش از این مدیرکلی خدمات درمانی خراسان‌شمالی را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول