اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی خبر داد

احداث 20 خانه فرهنگ در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با بیان اینکه استارت خانه‌های فرهنگ از سال گذشته آغاز شده، گفت: سهم خراسان جنوبی 20 خانه فرهنگ است.

احداث 20 خانه فرهنگ در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر ظهر امروز در آیین افتتاح خانه فرهنگ دیجیتال مجتمع امام حسین (ع) بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر بستر ساخت سه خانه فرهنگ در شهرستان‌های بیرجند، قاینات و فردوس فراهم شده است.

وی با بیان اینکه بهترین فعالیت‌ها در حوزه مساجد انجام می‌شود، گفت: اگر توفیقاتی در جامعه احساس می‌کنیم منشأ آن مساجد است.

* امروز جوانان باید بیش از گذشته با مساجد ارتباط داشته باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مساجد را مأمنی برای جوانان عنوان کرد و افزود: امروز جوانان باید بیش از هر زمان دیگری با مساجد ارتباط داشته باشند.

مطهری‌فر از فضای مجازی هم به عنوان یک فرصت و هم به عنوان یک تهدید یاد کرد و ادامه داد: از جایی که علاقه جوانان به فضای مجازی زیاد است مسئولان وظیفه دارند تا تمام تلاش خود را برای هدایت جوانان به سمت استفاده درست از اینترنت انجام دهند.

وی به اهداف خانه‌های فرهنگ اشاره کرد و افزود: فروش نرم‌افزارهای مورد نیاز جوانان، استفاده جوانان از اینترنت پاک، عرضه بازی‌های یارانه‌ای مناسب و اجرای فعالیت‌های فرهنگی متنوع از مهم‌ترین اهداف این خانه‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اهمیتی که به مساجد داده می‌شود از زمان پیامبر (ص) بوده و انجام فعالیت‌های فرهنگی در مساجد می‌تواند در فرآیند توسعه فرهنگی جامعه مثمرثمر باشد.

مطهری‌فر ادامه داد: باید مساجد را محور تمامی کارهای خود قرار داده و هر آنچه در مساجد اتفاق می‌افتد باید طوری باشد تا تمام مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی به جنگ نرم دشمن اشاره و تصریح کرد: دشمن با بازی‌های رایانه‌ای سعی در منحرف کردن نوجوانان و جوانان ما دارد که در این راستا باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول