اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

مبنای ماموریت‌های پلیس مطالبات مردم است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: مبنای ماموریت‌های پلیس مطالبات مردم است و این مردم هستند که پلیس را در مقابله با ناهنجاری اجتماعی یاری می‌کنند.

مبنای ماموریت‌های پلیس مطالبات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الامین قاسمی ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی مازندران که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، عنوان کرد: مبنای ماموریت‌های پلیس مطالبات مردم است.

این مسئول افزود: برقراری نظم و امنیت در جامعه به میزان مشارکت آحاد جامعه با پلیس بستگی دارد و این تعامل و همکاری تنها در پرتو بستری خواهد بود که بخشداران و دهیاران ایجاد می‌کند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه حضرت ابراهیم(ع) در زمان ساخت خانه کعبه از خداوند خواست تا این خانه مکانی امن برای مردم و رزق و روزی آنها امنیت باشد، گفت: دو نعمت مجهول خداوندی یعنی سلامت و امنیت در زندگی بسیار مهم است و انسان تا زمانی که به مصیبتی گرفتار نشود و سلامت او در خطر نیافتد ارزش این دو نعمت را نمی‌داند.

وی با تاکید به ماموریت و وظایف مهم نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت به نقش مردم در ایجاد امنیت پرداخت و تصریح کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما است» نامگذاری شده است.

این مسئول به نقش مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در طول انقلاب اشاره کرد و افزود: مردم همواره پشتیبان این نظام بوده و هستند.

قاسمی اذعان داشت: مبنای ماموریت‌های پلیس مطالبات مردم است و این مردم هستند که پلیس را در مقابله با ناهنجاری اجتماعی یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول