اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سپاه عاشورا:

روحیه خودباوری ملت ایران از ثمرات سال‌های دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه عاشورا، وجود روحیه شجاعت و خودباوری در ملت ایران را از ثمرات اصلی جنگ تحمیلی دانست.

روحیه خودباوری ملت ایران از ثمرات سال‌های دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مالک بهروزی بعدازظهر امروز در جمع خانواده‌های شهدا و بسیجیان شهرستان خداآفرین، جسارت‌‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را ستودنی خواند و اظهار کرد: باید به مادران و پدران شهدا آفرین گفت که چنین فرزندانی را در دامان خود پرورانده و در راه دفاع از اسلام و انقلاب راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند.

وی با اشاره به نعمت‌های انقلاب اسلامی که دستاوردهای بسیاری را برای ایران به ارمغان آورد، بیان داشت: استقلال، آزادی و عزت بزرگ‌ترین نعمت و دستاورد انقلاب اسلامی است و باید در برابر این نعمت‌ها شاکر باشیم در غیر این صورت این نعمت‌ها از دست خواهند رفت.

بهروزی در ادامه با دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه نظامی و اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون کشور ما به مرحله‌ای رسیده که می‌تواند در عرصه‌ای مختلف حرف برای گفتن داشته باشد که این چیز کمی نیست.

وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد و جوانان این مرز و بوم در تمام زمینه‌ها دستاوردهای بزرگی دارند که همین دستاورها باعث شده تا کشور در بیشتر موارد بی‌نیاز باشد.

معاون اجرایی سپاه عاشورا گفت: امروز دشمن در نظر دارد تا با خدشه وارد کردن به این دستاوردها به اهداف شوم خود دست پیدا کند اما به امید هوشیاری ملت هرگز موفق نخواهد شد.

وی تصریح کرد: البته دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با ترفندهای گوناگون همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا آرمان‌های این نظام مقدس که به رهبری خمینی کبیر به ثمر نشست را تضعیف کنند و این تهدیدها و تحریم‌ها چیز جدیدی نیستند.

معاون اجرایی سپاه عاشورا، ایجاد روحیه شجاعت و خودباوری در ملت ایران را از ثمرات اصلی جنگ تحمیلی ارزیابی کرد و افزود: ایجاد رعب و وحشت در دشمنان و شناساندن روحیه مقاومتی ملت ایران در برابر سختی‌ها توانست جایگاه انقلاب اسلامی را در عرصه بین‌المللی مستحکم کند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول