اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

اهمیت ارزش‌های دفاع مقدس نزد مردم بیش از پیش شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: با گذشت بیش از سه دهه از حیات پر برکت انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس از اهمیت بیشتری برخوردار شده و ارزش و اهمیت آن در نزد مردم بیش از پیش شده است.

اهمیت ارزش‌های دفاع مقدس نزد مردم بیش از پیش شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه نمایشگاه شمیم عرشیان در شهرکرد با اشاره به فعالیت هشت روزه این نمایشگاه، اظهار داشت: خوشبختانه این نمایشگاه که از روز دوم هفته دفاع مقدس در منطقه رحمتیه شهرکرد کار خود را آغاز کرد، با استقبال بسیار خوب مردم در این استان مواجه شد.

وی به بازسازی عملیات والفجر 10 رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه که به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس و با هدف نمایش گوشه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در این استان برگزار شد، در انجام این رسالت خوب و موفق عمل کرد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری از ارتقای آگاهی و بصیرت نسل جوان نسبت به ارزش‌های نظام و دفاع مقدس به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف اولیه از برپایی این نمایشگاه یاد کرد و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان این استان از غرفه‌های فرهنگی و جنگ نرم این نمایشگاه استقبال خوب و قابل توجهی داشتند و ضروری است که پس از این نیز این نوع فعالیت‌های ارزشمند با استفاده از جاذبه‌های معنوی تداوم یابد.

محمدسلیمانی ادامه داد: تلاش و همت هنرمندان بسیجی این استان در اجرای نمایش حماسی و رزمایش عملیات والفجر 10 که مورد توجه و استقبال مردم نیز قرار گرفت شایسته تقدیر و تمجید است.

وی در ادامه به افزایش 30 درصدی تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه شمیم عرشیان نسبت به نمایشگاه سال گذشته اشاره کرد و افزود: بعد از گذشت 33 سال از حیات پر برکت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام از اهمیت بیشتری برخوردار شده و ارزش و اهمیت آن در نزد مردم بیش از پیش شده است.

در پایان این مراسم غرفه‎های برتر این نمایشگاه معرفی و با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادمان نمایشگاه شمیم عرشیان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول