اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

25 هزار هنرمند در کشور بیمه شدند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 25 هزار هنرمند در کشور بیمه شدند.

25 هزار هنرمند در کشور بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حمید‌ شاه‌آبادی ظهر امروز در آیین پایانی بیست و ششمین جشنواره نمایش استان ایلام اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این تعداد هنرمند در اقصی نقاط کشور بیمه شدند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود این تعداد افراد بیمه شده در مقایسه با قبل از دولت نهم 12 برابر رشد داشته که نشانگر تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

این مسئول اضافه کرد: تا قبل از دولت نهم تنها 2 هزار نفر از هنرمندان کشور از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند بودند که رقم بسیار ناچیزی بوده است.

شاه‌آبادی تصریح کرد: همچنین این وزارتخانه در راستای بیمه تکمیلی هنرمندان نیز تلاش خود را آغاز کرده به نحوی که تاکنون 15 هزار هنرمند کشور از این نوع بیمه بهره‌مند شده‌اند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه در خصوص  هنر نمایش نیز گفت: هنرمندان باید متناسب با نیاز مخاطبان به اجرای نمایش بپردازند.

وی ادامه داد: اگر در شرایطی نمایش یا فیلمی مورد استقبال تماشگران واقع نمی‌شود در واقع فیلم‌ساز در خصوص نیاز مخاطبان تلاشی نکرده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول