اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان و روزنامه‌نگاران استان زنجان خبر داد

عضویت 2400 نفر در صندوق اعتباری هنرمندان زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان استان زنجان گفت: در حال حاضر 2 هزار و 400 نفر در صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان استان زنجان عضو هستند.

عضویت 2400 نفر در صندوق اعتباری هنرمندان زنجان

زین‌العابدین نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تا قبل از دولت‌های نهم و دهم، 32 نفر عضو صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان بودند.

وی با بیان اینکه تا قبل از دولت‌های نهم و دهم 64 نفر از سوی این صندوق بیمه تامین اجتماعی دریافت کرده‌اند، افزود: در حال حاضر 420 نفر هنرمند بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

مسئول صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه قبل از دولت‌های نهم و دهم هیچ هنرمندی در استان زنجان بیمه تکمیلی دریافت نکرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 25 نفر از هنرمندان استان زنجان از خدمات بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 220 نفر از هنرمندان استان زنجان بیمه عمر و حادثه هستند، افزود: قبل از دولت‌های نهم و دهم، هیچیک از هنرمندان از خدمات این نوع بیمه استفاده نمی‌کردند.

نصیری از ارائه 12 مورد تسهیلات ضروری به هنرمندان استان زنجان قبل از سال 84 خبر داد و گفت: در دوران خدمتگزاری دولت‌های نهم و دهم 550 نفر از تسهیلات ضروری استفاده کرده‌‌اند.

وی با بیان اینکه این صندوق در زمینه عضویت و تاسیس بانک اطلاعات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه فعالیت می‌کند، افزود: این صندوق در زمینه ارائه بیمه تامین اجتماعی و بیمه عمر و حوادث فعالیت می‌کند.

مسئول صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان استان زنجان یادآور شد: این صندوق در زمینه ارائه بیمه تکمیلی و تسهیلات ضروری و اکسپو آثار هنری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول