اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌دلیل بدهی 300 میلیون تومانی

برق شبکه بهداشت خرمشهر و دانشکده پزشکی آبادان قطع شد

خبرگزاری فارس: به‌دلیل بدهی 300 میلیون تومانی، برق شبکه بهداشت خرمشهر و دانشکده علوم پزشکی آبادان به‌طور همزمان به مدت یک‌ساعت قطع شد.

برق شبکه بهداشت خرمشهر و دانشکده پزشکی آبادان قطع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، برق شبکه بهداشت خرمشهر و دانشکده علوم پزشکی آبادان به‌مدت یک‌ساعت به‌طور همزمان قطع و لحظاتی پیش مجدداً برقرار شد.

در این راستا مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: برق این شبکه به‌مدت یک‌ساعت قطع شد و کار بخش‌های مختلف اجرایی زیرمجموعه را مختل کرد.

وی دلیل این امر را بدهی 300 میلیون تومانی به اداره برق عنوان کرد و گفت: این بدهی برای ما مشکل‌ساز شده و از مدت زمان یک‌ماهی که به‌ مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان منصوب شده تاکنون دو بار با این مشکل مواجه شده‌ایم.

فرشید بهشتی خاطرنشان کرد: البته با تمهیدات اندیشیده موفق به پرداخت 2 میلیون تومان از این بدهی سنگین شده اما همچنان عدم پرداخت کامل بدهی برای ما مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در راستای پرداخت بدهی معوقه که مربوط به مدیریت پیشین این شبکه است با مسئولان مرتبط رایزنی شده است که امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکل پیش‌رو مرتفع شود.

دانشکده علوم پزشکی آبادان شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و هندیجان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول