اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس:

نسبت‌ دادن گرانی‌ها به تحریم‌ها اشتباه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی‌های اخیر و فشارهایی که به مردم وارد می‌شود را نباید با تحریم‌ها تعریف کرد.

نسبت‌ دادن گرانی‌ها به تحریم‌ها اشتباه است

حجت‌الا‌سلام وحید احمدی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای چارچوبی خاص مبنی بر تفکرات دینی و فرهنگی است.

احمدی ادامه داد: استکبار جهانی از همان روزهای نخست انقلاب در فکر براندازی نظام بوده است چراکه از برکت این نظام دست طمع استکبار کوتاه شده و بیداری جوامع اسلامی نیز فراهم شده است.

وی افزود: به همین دلیل دشمنان ستیزهایی را در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند.

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صدام در عرصه جنگ نظامی 8 سال به نمایندگی از قدرت‌های پلید به ایران فشار وارد کرد اما ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی اجازه ندادند ذره‌ای از خاک ایران به تجاوز متجاوزان در‌آید و استکبار شکست خیلی سختی را از ایران خورد.

وی با اشاره به نقش ایران در صحنه‌های سیاسی گفت: بارزترین قدرت سیاسی ایران تشکیل اجلاس کشورهای عدم‌تعهد در تهران بود دشمنان تلاش داشتند ایران را کشوری منزوی معرفی کنند و از حضور کشورهای عضو اجلاس جلوگیری کنند؛ اما جهان دید که ایران در صحنه دیپلماسی چه زیبا درخشید و کشورهای عضو عدم‌تعهد با پذیرفتن دعوت ایران در اجلاس حضور یافتند و از فرمایشات مقام معظم رهبری بهره‌مند شدند.

احمدی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران اظهار کرد: این جنگ جنگ تازه‌ای نیست، تحریم‌ها علیه ایران از همان ابتدا وجود داشت‌.

وی افزود: مقام معظم رهبری با درایت و دانایی این چند سال اخیر شعار‌هایش، بیشتر در عرصه اقتصادی بوده است چراکه می‌خواهد توجه جدی مسئولان را به این امر مهم جلب کند.

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرانی‌های اخیر و فشارهایی که به مردم وارد می‌شود نباید همه را در رابطه با تحریم تعریف کرد چراکه باید مسئولان با تکیه بر امکانات، توانمندی‌ها و استفاده از نیروهای کشوری و با عنایت به راه‌های مختلف برای تامین مایحتاج مردم مدیریت و برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشند تا شاهد موفقیت و عبور از این فشار اقتصادی نیز شویم. 

وی خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران همیشه پای نظام ایستاده‌اند اگر آنها خدمت صادقانه و آگاهانه مسئولان نظام را در چارچوب فرامین مقام معظم رهبری ببینند از هیچ گونه تلاش و همکاری کوتاهی نمی‌کنند‌.

احمدی در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر عوامل و امکانات داخلی و درونی به منظور استفاده بهینه از امکانات، عدم وابستگی به بیگانگان، استقامت و پایداری در برابر این‌گونه آسیب‌ها است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول