اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ قزوین خبر داد

راهیابی تنیسور قزوینی به جمع 32 تنیسور دسته سه کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قزوین گفت: ایمان گلشاهی تنیسور شایسته این استان به جمع 32 تنیسور برتر دسته سه کشور راه یافت.

راهیابی تنیسور قزوینی به جمع 32 تنیسور دسته سه کشور

ابوالفضل حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه در جریان روز نخست رقابت‌های آزاد تنیس روی‌میز دسته سه کشور، 110 پینگ‌پنگ‌باز در سالن تنیس ‌روی‌میز استان یزد به مصاف یکدیگر رفتند، اظهار کرد: گلشاهی در این مسابقات با شکست حریفان گروه خود به جمع 32 تنیسور برتر کشور راه یافت.

وی افزود: در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان در 32 گروه سه و چهار نفری به مصاف هم رفتند تا از هر گروه یک نفر به دور بعد راه یابد که در این بین گلشاهی هم توانست با شکست رقیبان به مرحله بعدی صعود کند.

حمزه‌ای اضافه کرد: نفرات راه یافته به دور دوم به صورت حذفی به مصاف هم خواهند رفت که پس از رقابت‌های رده‌بندی دسته سه این پیکارها شش نفر برتر، راهی مسابقات تنیس دسته دو کشور خواهند شد و نفرات هفتم تا دهم در دسته سه باقی خواهند ماند و نفرات باقی مانده از رده‌بندی دسته سه خارج خواهند شد.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قزوین همچنین از قرعه‌کشی دور برگشت رقابت‌های تنیس روی‌میز لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان کرد: در این رقابت‌ها تیم هیئت تنیس روی‌میز قزوین بیستم مهرماه جاری در خرم آباد به مصاف تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت لرستان، شهرداری ارومیه، هیئت همدان و نفت آبادان خواهد رفت.

حمزه‌ای عنوان کرد: تیم هیئت تنیس روی‌میز قزوین در دور رفت این رقابت‌ها با 7 امتیاز عنوان سومی دور رفت این رقابت را به خود اختصاص داده است.

وی به رقابت‌های قهرمانی برترین تنیسورهای کشورمان که با حضور 16 تنیسور برتر کشور به مدت سه روز در اراک برگزار شد، اشاره کرد و گفت: تیم مشترک حمیدرضا طاهرخانی تنیسور شایسته قزوینی به همراه نیما عالمیان و امین میرالماسی با برتری مقابل رقیبان عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قزوین در پایان روند پیشرفت تنیس روی‌میز این استان در سال های اخیر را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه برنامه‌ریزی مسئولان و برگزاری مسابقات مختلف کشوری در سالن تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی الغدیر قزوین این رشته ورزشی در این سال‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول