اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی وقف

تیم والیبال اوقاف خراسان جنوبی قهرمان شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی وقف جام ولایت تیم والیبال این اداره قهرمان شد.

تیم والیبال اوقاف خراسان جنوبی قهرمان شد

به گزارش خبرگزای فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد طاهر گرایلی اظهار کرد: جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی جام ولایت که در استان گیلان از 8 تا 13 مهر‌ماه برگزار شد، کاروان ورزشی اوقاف خراسان جنوبی در رشته‌های انفرادی تنیس روی میز، شنا، آمادگی جسمانی، دو و میدانی و تیراندازی و رشته گروهی ورزشی والیبال و فوتسال در مجموع 27 نفر در این جشنواره حضور داشتند.

وی ادامه داد: این جشنواره هر ساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در یکی از استان‌ها برگزار می‌شود که در سال 89 اوقاف مازندران و در سال 90 اوقاف اصفهان میزبان این جشنواره بودند و سومین جشنواره در استان گیلان برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تصریح کرد: در جشنواره سراسری ورزشی جام ولایت که ویژه کارکنان سازمان اوقاف کشور، فرزندان آنها و اصحاب وقف و بقاع متبرکه است اوقاف خراسان جنوبی در سال گذشته در رشته والیبال مقام دوم را کسب کرد.

گرایلی افزود: تیم والیبال این اداره کل در این دوره از مسابقات قهرمان شد و مرتضی محرابی در رشته دو و میدانی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

وی گفت: مسابقات در شش رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا و دو و میدانی برای برادران و پنج رشته شنا، آمادگی جسمانی، تیراندازی، تنیس روی میز و دو و میدانی برای بانوان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ورزش، ایجاد نشاط، پویایی و تقویت بنیه ورزشی کارکنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول