اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری:

فرهیختگان و هنرمندان شاخص ساری تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: فرهیختگان و هنرمندان شاخص ساری تجلیل می‌شوند.

فرهیختگان و هنرمندان شاخص ساری تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمال باقری در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری 17 مهر روز جهانی کودک را گرامیداشت و به فعالیت‌های فرهنگی در این روز از سوی اداره فرهنگی شهرداری ساری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همان طور که کشورمان منشور بین‌المللی حقوق کودک را امضا کرده، در راستای پایبندی  به حقوق کودکان ساعی باشیم، بیان داشت: باید با تلاش همگانی دستاوردهای خوبی در راستای حقوق کودکان در کشور داشته باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: اداره فرهنگی شهرداری و روابط عمومی شورای شهر با همکاری بهزیستی، آموزش و پرورش و مهدکودک‌ها به صورت نمادین برنامه فرهنگی متنوعی را به مناسبت روز جهانی کودک در پارک قائم برگزار می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری با اعلام اینکه به مناسبت هفته فرهنگ و هنر شورای شهر برنامه‌های فرهنگی را در مرکز مازندران تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: به‌زودی شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری از هنرمندان و افراد شاخص و فرهیخته فرهنگی ساروی تجلیل می‌کند.

باقری در بخشی از سخنانش به وضعیت ساماندهی پیاده‌روهای سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: برخی از معابر شهر ساری محل عابر پیاده مشخص نیست. برای جلوگیری از بی‌نظمی در تردد و کاهش ترافیک، فضای معابر پیاده به درستی مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت برخی نیروهای تحصیلکرده دانشگاهی که در شهرداری ساری به صورت شرکتی فعالیت می‌کنند اقدام شود، تصریح کرد: اصلاح وضعیت کارشناسان ارشدی که در قالب نیروهای شرکتی با شهرداری همکاری می‌کنند چاره‌اندیشی شود.

این مسئول رعایت حقوق شهروندی در شهرداری‌های مناطق را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: در بحث جرایم  ماده 100 و شرایط درخواست تجدیدنظر در احکام  صادره، حقوق شهروندان رعایت  نمی‌شود، شهردار ساری به این امر رسیدگی کند.

باقری با تاکید بر اینکه ایراد‌های فرمانداری به مصوبات شورای شهر درست نیست، اضافه کرد: روش برخورد فرمانداری با شورای شهر مرکز مازندران درست نیست.

وی متذکر شد: به لحاظ قانونی فرمانداری و کمیته انطباق نمی‌توانند برای شورای شهر تصمیم بگیرند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: شورای شهر ساری، به دلیل داشتن استناد‌های قانونی بر مصوبات خود اصرار دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول