اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور افزایش سرانه فضای سبز

نهال رایگان بین شادگانی‌ها توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان گفت: به‌منظور افزایش سرانه فضای سبز، نهال رایگان بین شهروندان شادگانی توزیع می‌شود.

نهال رایگان بین شادگانی‌ها توزیع می‌شود

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: به‌منظور ایجاد محیطی سرسبز و با طراوت، شهرداری شادگان اقدام به توزیع نهال رایگان و کاشت آن جلوی منازل شهروندان می‌کند.

وی افزود: این ارگان مردمی برای آن دسته از شهروندانی که مبادرت به حفاری چاله جلوی منازل می‌کنند تمهیدی اندیشیده و نهال رایگان توزیع می‌کند.

شهردار شادگان با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز در شادگان نیازمند همکاری همه جانبه است، بیان کرد: برای اینکه سرانه فضای سبز منطقه افزایش یابد باید ادارات، نهادها و سازمان‌ها به‌ویژه مردم با شهرداری تعامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید با استفاده از گونه‌های کم مصرف در سرسبزی شهر کوشا باشیم، گفت: فضای سبز در کاهش مصرف انرژی، تعدیل درجه حرارت و جلوگیری از بروز برخی بیماری‌ها نقش اساسی و تأثیرگذاری دارد.

آلبوناصر همچنین عنوان کرد: توزیع و کاشت نهال در این منطقه با استقبال مضاعفی روبه‌رو بوده و امیدواریم این‌بار نیز شهروندان در این زمینه شهرداری را بیش از پیش همراهی کنند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت حفظ و نگهداری فضای سبز از سوی شهروندان تصریح کرد: ما می‌توانیم با فرهنگ‌سازی در راستای افزایش بیش از پیش فضای سبز در این شهر باشیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول