اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز علمی‌ کاربردی بهزیستی گیلان خبر داد

راه‌اندازی 4 رشته جدید کارشناسی در مرکز علمی‌ کاربردی بهزیستی گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز علمی ‌کاربردی بهزیستی گیلان از راه‌اندازی چهار رشته جدید کارشناسی تربیت مربی و آسیب‌شناسی به صورت ترمی و پودمانی در این مرکز خبر داد.

راه‌اندازی 4 رشته جدید کارشناسی در مرکز علمی‌ کاربردی بهزیستی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیانوش کوچکی‌نژاد عصر امروز در جلسه بهزیستی استان با اشاره به تحصیل دانشجویان در مرکز علمی ‌کابردی این نهاد اظهار کرد: مرکز علمی‌ کاربردی بهزیستی گیلان در ترم تحصیلی 92-91 دارای یک‌هزار و 244 دانشجو است که در 10 رشته مشغول کسب علم هستند.

وی با بیان اینکه از تعداد مذکور 677 نفر دانشجو به صورت پودمانی و 569 نفر ترمی ثبت‌نام شده‌اند، افزود: در سال جاری تعداد چهار رشته جدید در سطح کارشناسی نیز مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی گیلان رشته‌های جدید را کارشناسی تربیت مربی و کارشناسی آسیب‌‌شناسی به صورت ترمی و پودمانی ذکر کرد.

وی اهداف مهم مرکز علمی‌ کاربردی بهزیستی استان را تامین نیروهای متخصص برای فعالیت‌ها و وظایف بهزیستی دانست که طبق قانون باید به انجام برسد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه در مرکز مذکور 58 مدرس و هیئت علمی به امر آموزش دانشجویان مشغول هستند، تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این مرکز در صورت نیاز می‌توانند در مراکز غیردولتی زیر نظارت بهزیستی مانند مهدهای کودک، کلینیک‌های مددکاری، مراکز توانبخشی، مراکز پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و ... مشغول به کار شوند.

رئیس مرکز علمی ‌کاربردی بهزیستی گیلان یادآور شد: با ورود فارغ‌التحصیلان به مراکز مذکور کیفیت ارائه خدمات بهزیستی نیز افزایش می‌یابد.

به گفته وی اکنون در مرکز علمی‌ کاربردی بهزیستی گیلان رشته‌های تحصیلی تربیت مربی، اصلاح و تربیت، مددکاری، نرم‌افزار، مربی کودک، آسیب‌شناسی مربی کودکان استثنایی، ذهنی، اشتغال و تکنولوژی آموزشی دایر است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول