اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شیروان:

رسانه‌ها لحظات تکرار‌نشدنی حضور رهبر انقلاب در خراسان‌شمالی را ثبت کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان بر تلاش اصحاب رسانه برای ثبت لحظه‌های تکرارنشدنی حضور رهبر انقلاب در خراسان‌شمالی تاکید کرد.

رسانه‌ها لحظات تکرار‌نشدنی حضور رهبر انقلاب در خراسان‌شمالی را ثبت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالجواد توحیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در آستانه سفر مقام معظم رهبری به شیروان اظهار کرد: سفر پر خیر و برکت معظم‌له در دوشنبه هفته آینده نیز کانون توجه رسانه‌های داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران این خطه در سفر رهبری تصریح کرد: خبرنگاران و عکاسان باید تمام تلاش و کوشش خود را برای ثبت این لحظات تکرارنشدنی به کار ببندند که بی‌شک این کار جزو شاخص‌ترین فعالیت‌های کاری آنان خواهد بود.

توحیدی با بیان اینکه اهالی فرهنگ و قلم می‌توانند با استفاده از این فرصت حماسه‌ای دیگر در مسیر اعتماد و انسجام بیش از پیش مردم شیروان خلق کنند، گفت: سفر پر خیر و برکت رهبری فرصتی برای معرفی این شهرستان به نحو شایسته است، از این رو باید تا از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

وی به عشق، علاقه و عاطفه مردم شیروان به رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اکنون مردم این شهرستان برای حضور ولی امر مسلمین لحظه‌شماری می‌کنند.

به گزارش فارس، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان در نخستین نشست رسانه‌ای خود با خبرنگاران همچنین از فعالان رسانه به عنوان سربازان جبهه فرهنگی یاد کرد و گفت: خبرنگاران به خاطر رسالتی که بر عهده داشته، امانت‌دار مردم و جامعه هستند و باید با اطلاع رسانی دقیق و صحیح در ایفای مسئولیت خطیر خویش کوشا باشند.

وی انعکاس اخبار صحیح و درست را از رسالت‌های جامعه خبری برشمرد و اظهار کرد: رسانه‌ها به خاطر هدایت جامعه، مهم‌ترین وظیفه‌های اجتماعی را بر عهده داشته که باید قدر خود را بدانند.

در این نشست مسائل و مشکلات خبرنگاران این شهرستان بررسی شد.

به گزارش فارس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دوشنبه هفته آینده، 24 مهر به شهرستان شیروان سفر می‌کند.

شیروان در شرق خراسان‌شمالی 157 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ل20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول